Gå til innhold

NOK 300'000.- i årslønn for Personlig assistent /sekretær /organisator stilling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

NOK 300'000.- i årslønn for Personlig assistent /sekretær /organisator stilling?

Er det en reell sum?

Gjest dårlig råd bestandig
Skrevet

Jeg synes ingen burde ha lønn under 300 000 kr i året. Er selv sekretær og tjener 239.000 kr i året. Er bestandig fri for penger etter 14 dager og da lever jeg helt normalt. 3 barn, en billig bil, husleie og lån, barnehage, fritidsordninger, støm og tlf, mat og det andre som er vanlig for en familie. Aldri klarer jeg å få lønna til å rekke til. Samboern er har også 230 000 i inntekt, ham har gammel skyld og gjeld fra før og betaler bidrag til sine første barn. Vi har et i lag og vi har dårlig råd. Ingen lønn burde være under 300.000 kr syns jeg da. Vi sliter og jobber som alle andre, men lønna den rekker bare ikke.........

Skrevet

Tru'kke du skal klage på det, nei! Litt avhengig av hvor i landet det er, og hvor mye ansvar som tilligger stillingen selvfølgelig.

Skrevet

Jeg har 320.000, er sekretær, men har vært her i en god del år nå da. Har jo litt å si. :-)

Skrevet

En personlig assistent har i hvert fall ikke 300 000 i inntekt. Da må h*n jobbe mange timer i hvert fall og mange helger.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

En personlig assistent har i hvert fall ikke 300 000 i inntekt. Da må h*n jobbe mange timer i hvert fall og mange helger.

Kommer an på hvem man arbeider for. Leste nettopp i media om en personlig assistent som tjente 12 mill på et blunk. Eller på et kn*ll, var det visst. :-D

Skrevet

Kommer an på hvem man arbeider for. Leste nettopp i media om en personlig assistent som tjente 12 mill på et blunk. Eller på et kn*ll, var det visst. :-D

He he - jeg tviler ikke.

Skrevet

12 millioner...

da hadde jeg knela også ;)

Gjest Dårlig råd bestandig
Skrevet

Jeg har 320.000, er sekretær, men har vært her i en god del år nå da. Har jo litt å si. :-)

Jeg har faktisk full anseinitet, men jeg jobber i staten og lønna blir ikke høyerer her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...