Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg er en jente på 17 år som så inderlig har lyst på en sommerjobb. Jeg har vært på finn.no og Aetat, men det virker som de sommerjobbene er rettet til voksene mennesker. Kan noen hjelpe meg? På forhånd, takk! :-)

Skrevet

Skriv en cv/søknad og løp rundt og lever dem på alle mulige steder du kunne tenke deg en sommerjobb!

Meget effektivt!

Gjest Pricilla
Skrevet

Jobb på Tusenfryd... : ) Du kan f.eks være et skumdyr som plager de minste barna! ; ) Styre karuseller eller selge pølser..

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

http://www.sommerjobb.no

Tusenfryd vil jeg ikke anbefale, har ikke jobbet der selv, men de er jo beryktet for å ha dårlig lønn og elendige arbeidsforhold.

jeg har hørt motsatt om tusenfryd.

anonym11365380364
Skrevet

Skriv en cv/søknad og løp rundt og lever dem på alle mulige steder du kunne tenke deg en sommerjobb!

Meget effektivt!

enig med Klara, den beste måten å få seg en sommer jobb og kansje etter sommern er å levere sølnad rundt i alle butikker. selvom de ikke trenger noen akkurat da, kan d hende de ringer senere. det er ihvertfall slik jeg har fått jobber på. noen har ringt eller 1 uke mens andre etter 2 mnd. stå på!!

lykke til!

jente18

Skrevet

Hør i kommunen din og i lokale bedrifter. Bruk de kontaktene du har, slekt/venners foreldre etc.

Spre ordet om at du er ute etter sommerjobb.

Lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...