Gemini Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Feks Lansarote, hmm, nei, hvordan skrives egentlig det... Lanzarote :-) 0 Siter
Gjest Hipp som happ Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Reiste med Apollo til Kreta forrige sommer. Anbefales ikke, værste ferien jeg har hatt i hele mitt liv!Kom til en meget ukoselig landsby, de innfødte var skikkelig sure og grinete aldri vært borti makan! Hotellet var grusomt, stranda var kjempedårlig! Første gang i mitt liv at jeg bare ville hjem!!! Ellers reist uspesifisert til Spania og Tyrkia og vært heldig, Tyrkia har masse fine hoteller, ikke så gamle som andre steder!Fine strender og veldig hyggelige mennesker! Reiste også til kreta sist sommer, Gud så fin ferie vi hadde! Vi er ungt par, og havna på skikkelig fin familiehotell, minst 4 stjernes! Deilig var det! 0 Siter
Gjest elisabeth Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Lanzarote :-) Der ja, det så mye mer riktig ut! 0 Siter
Gemini Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Hvor vil du anbefale da? Jeg har ikke reist med Apollo, men fikk katalogen deres i går, og kunne tenkt meg å reise til en gresk øy, gjerne Lesvos. Har såvidt vært der et par dager tidligere, dro over dit med båt fra nabo-øya Chios en gang jeg var der. Rimeligere å spise ute på Lesvos ift. mer turistifiserte greske øyer. Og stor øy, fin å dra rundt og se seg om på. Varme kilder, forsteinet skog, "fjord" og mye annet. Og på mange måter annerledes enn mange andre greske øyer. 0 Siter
Gjest Min erfaring Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Min erfaring er at Apollo er best på kundeservice og det meste ellers. Har aldri vært like fornøyd med noen andre! Sjekk nettstedene demmes! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Du kan like godt havne på et bra sted, som et dårlig. Eneste aberet er at du risikerer å havne sammen med noen. Jeg har campet på hotellom med ukjente, men da var det en dame på 60, og vi kom svært godt overens. Traff en tredje dame, som også reiste alene, så vi tre var litt sammen. Fint å ha noen å spise med på kvelden :-) God tur! 0 Siter
mettewa Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Heisann! Husker du hva det hotellet i Tyrkia het? hilsen Vet du, det er så lenge siden at det husker jeg ikke. Husker ikke engang reiseselskapets navn, men det var et lite selskap som gikk konkurs like etter at vi reiste med dem. Jeg husker hvilken by det var, da. Kusadasi. Er jo ikke værst bare det ;-) 0 Siter
damedame Skrevet 24. april 2004 Skrevet 24. april 2004 To ganger uspesifisert til syden. Korfu: Helt fint hotellværelse, med veranda. Men utsikten? *tommelen ned* Der var 5 meter utsikt - til nabobygningens gulbrune mur. 150 meter til stranda er helt greit for meg. Kreta: Vel. Vi ble kjørt til gokk (haha, artige minner dukker opp ), men det viste seg å være fint nok der. Litt utsikt, fint værelse, god balkong. 50 meter til stranda. For å si det sånn: Dersom vi drar på chartertur igjen så skal vi ha spesifisert, for det er vel litt mer romantisk med skikkelig utsikt, et nydelig værelse, godt bad osv osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.