ringn3s Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hei Er 30 år, trener masse, spinning to ganger i uka, vekter 3-4 ganger i uka, og spiser relativt sunt. (Skeier ut litt med snacks i helgene.) Prøver å unngå for mye rødt kjøtt, men er ikke prinsippfast. Er høy og naturlig slank, men sliter med en kulemage. Tror ikke den kommer av for mye fett, i alle fall ikke underhudsfett, for jeg kjenner magemusklene under et lite fettlag, men det er ikke dette som former magen. Kan det ligge fettvev under musklene også? Eller kommer det av kostholdet mitt? Er jeg rett og slett oppblåst? Har en tendens til å spise fort, og blir veldig mett. Dette har jeg prøvd å gjøre noe med, ved å spise litt musli o.l mellom måltidene, har hørt det skal hjelpe på fordøyelsen. Men uten resultat. Noen som har et godt tips til meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest msuklene Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Kan være fett under musklene (rundt de indre organene), men kan også ha noe med måten man strammer musklene på, slik at de har blitt formet utover i stedet for innover. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.