pus Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hei Jeg har begynt med herbalife i dag, og skal ta 2 shaker om dagen, og i tillegg spise 1 sunt måtlid. Det er 217 kalorier i 1 shake, hvor mange kalorier kan da middagen inneholde ? For med Grete roede så kan man spise ca 1200 kalorier pr dag når man skal ned i vekt, så jeg lurer påom jeg da kan spise tilsvarende..???? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest woff Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 For det første.,,slankeshaker er noe tull..men ok, ditt valg. For det andre. Du kan vel regne? 1200 minus ca 400 cal(2 shaker) er 800. Altså må du da stappe inn 800 kalorier i ett sunt?? måltid. Spis heller 1200 kalorier pr dag du, som fordeles jevnt over fire skikkelige måltider. Da slipper du å pine deg gjennom slankinga. Du blir mett hvis du spiser riktig mat. 1200 cal (ca) er minimumsinntak ved fornuftig slanking. Masse proteiner, endel karbohydrater og litt fett. Det vil kroppen ha. Ikke megavonde shaker..da blir den sur. Men lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 For det første.,,slankeshaker er noe tull..men ok, ditt valg. For det andre. Du kan vel regne? 1200 minus ca 400 cal(2 shaker) er 800. Altså må du da stappe inn 800 kalorier i ett sunt?? måltid. Spis heller 1200 kalorier pr dag du, som fordeles jevnt over fire skikkelige måltider. Da slipper du å pine deg gjennom slankinga. Du blir mett hvis du spiser riktig mat. 1200 cal (ca) er minimumsinntak ved fornuftig slanking. Masse proteiner, endel karbohydrater og litt fett. Det vil kroppen ha. Ikke megavonde shaker..da blir den sur. Men lykke til. 1200 kcal er altfor lite for de aller fleste. I hvert fall hvis man beveger seg mer enn å bare gå fra sofaen til kjøkkenet. Og enig med deg når det gjelder slike shaker. Midlertidig løsning, hvis det engang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.