Sara-rusk Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Jeg skjønner at det har med fjerning av hår å gjøre, men er det det samme som å vokse bikini-linjen. 0 Siter
Gjest everyting everything Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 En "utvidet" bikinilinje, dvs alt hår nedentil, evt bortsett fra en bitteliten "dott" foran. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 En "utvidet" bikinilinje, dvs alt hår nedentil, evt bortsett fra en bitteliten "dott" foran. Hvorfor i all verden kalles det "brazilian", egentlig? De som har vært borti litt kvinner fra sør-amerika kan vel ikke ha unngått å legge merke til at de ofte er mer hårete enn sine europeiske søstre? "..........................." 0 Siter
Gjest ... tror jeg Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Hvorfor i all verden kalles det "brazilian", egentlig? De som har vært borti litt kvinner fra sør-amerika kan vel ikke ha unngått å legge merke til at de ofte er mer hårete enn sine europeiske søstre? "..........................." Akkurat, og derfor må de vokse ekstra mye for å kunne gå i de ørsmå Copacabana-bikiniene. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Akkurat, og derfor må de vokse ekstra mye for å kunne gå i de ørsmå Copacabana-bikiniene. Logisk :-) "......................." 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Hvorfor i all verden kalles det "brazilian", egentlig? De som har vært borti litt kvinner fra sør-amerika kan vel ikke ha unngått å legge merke til at de ofte er mer hårete enn sine europeiske søstre? "..........................." Det vet jeg! (av alle unyttige ting å vite) Det er på grunn av at de aller mest knøttsmå bikiniene kommer fra brazil. Også ble det mote for amerikanerne som ikke turde å bruke så knøttsmåplagg hjemme å heller bruke de på strendene i Brazil.I første omgang. Men for at disse skulle være lekre også på, måtte det altså drastiske hårfjerningstiltak til,for de aller fleste. :-) Hva jeg vet! 0 Siter
Prozak Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Det vet jeg! (av alle unyttige ting å vite) Det er på grunn av at de aller mest knøttsmå bikiniene kommer fra brazil. Også ble det mote for amerikanerne som ikke turde å bruke så knøttsmåplagg hjemme å heller bruke de på strendene i Brazil.I første omgang. Men for at disse skulle være lekre også på, måtte det altså drastiske hårfjerningstiltak til,for de aller fleste. :-) Hva jeg vet! Det var jo en liten historisk perle - slike trenger vi flere av :-) "......................" 0 Siter
Sør Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Det vet jeg! (av alle unyttige ting å vite) Det er på grunn av at de aller mest knøttsmå bikiniene kommer fra brazil. Også ble det mote for amerikanerne som ikke turde å bruke så knøttsmåplagg hjemme å heller bruke de på strendene i Brazil.I første omgang. Men for at disse skulle være lekre også på, måtte det altså drastiske hårfjerningstiltak til,for de aller fleste. :-) Hva jeg vet! Den type bikini kalles "fio dental" i Rio de Janeiro - bokstavelig talt: "tanntråd"! Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.