Gå til innhold

I all verden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Har ikke grinebitrene på DOL begynt å uffe og akke seg over russen ennå?? *Lettere sjokkert*

Skrevet

Her i Trondheim er de ikke i gang før neste fredag, så vi har ikke mye å klage over foreløpig.

Skrevet

Nah, vi får vel vente til vi må dra likene deres ut av disse dødsfellene de kjører rundt før vi stemmer i. Ut over hassardiøst bilhold og tendenser til overdrevent alkoholkonsum er vel russen å leve med, eh?

For det er jo døm som dauer eller blir krøplinger når feiringa går te hælvete, ikke sant?

Gjest papirtiger
Skrevet

Har ikke sett en eneste russ i oslo denne våren. Men de kommer nok :)

Gjest what the...
Skrevet

Her i Trondheim er de ikke i gang før neste fredag, så vi har ikke mye å klage over foreløpig.

Har ikke sett noen enda jeg.

Skrevet

Russ får vi vel ikke se før i Mai.Du er for tidlig ute med din bekymring.(:

Gjest mor i juni
Skrevet

Nei, foreløpig har vi deg, som akker seg over at andre ikke har begynt å uffe seg enda. :-)

Skrevet

Har ikke hatt problem med dem utenfor på gata siden den gangen jeg ble lei av bråket, og grisebanket hele gjengen, trashet bilen deres med et balltre og satte fyr på hele faenskapen.

"........................"

Skrevet

Første party er i dag og jeg er urolig. Noe jeg nesten aldri er. Men den russefeiringa har jeg grudd meg for.

Skrevet

Første party er i dag og jeg er urolig. Noe jeg nesten aldri er. Men den russefeiringa har jeg grudd meg for.

Føler med deg! Håper ungdommen din er av det fornuftige slaget

som tar gode avgjørelser selv i russetida.

Skrevet

Føler med deg! Håper ungdommen din er av det fornuftige slaget

som tar gode avgjørelser selv i russetida.

Hun pleier å være fornuftig men dette er mere enn jeg orker tror jeg. Jeg er bare redd for at noen skal være stygge med henne. Mange russ kan det være på Tryvann i dag?

Skrevet

Hun pleier å være fornuftig men dette er mere enn jeg orker tror jeg. Jeg er bare redd for at noen skal være stygge med henne. Mange russ kan det være på Tryvann i dag?

Er det en hun, - jeg trodde det var en sønn. Jeg ville ha dunket inn i min jente, med alle tenkelige midler at de IKKE må ga alene der oppe, ikke engang en veldig liten tur for å tisse. Hele tiden flere sammen og passe godt på hverandre.

Kanskje du kan holde litt mobilkontakt med henne? Kommer hun hjem etterhvert i natt?

Skrevet

Er det en hun, - jeg trodde det var en sønn. Jeg ville ha dunket inn i min jente, med alle tenkelige midler at de IKKE må ga alene der oppe, ikke engang en veldig liten tur for å tisse. Hele tiden flere sammen og passe godt på hverandre.

Kanskje du kan holde litt mobilkontakt med henne? Kommer hun hjem etterhvert i natt?

Nei, hun kommer ikke hjem og mobilen har hun slått av. Men det er normalt at hun ikke tar den eller slår den av. Hun liker den ikke.

Hun har bein i nesa og gode venner som også er russ men jeg er urolig likevel.

Skrevet

Hun kom hjem nå og griner og noe har hendt men kjæresten er med og det er bra.

Skrevet

Nei, hun kommer ikke hjem og mobilen har hun slått av. Men det er normalt at hun ikke tar den eller slår den av. Hun liker den ikke.

Hun har bein i nesa og gode venner som også er russ men jeg er urolig likevel.

Jeg skjønner godt at du er urolig, det tror jeg de fleste foreldre er i russetiden, og særlig på sånne store treff.

Du får satse på godt selskap her og ellers i ventetiden, snart er det over!

Skrevet

Hun kom hjem nå og griner og noe har hendt men kjæresten er med og det er bra.

Æsj så kjedelig. Håper det ikke er noe alvorlig. Nå er hun iallefall hjemme, så får mor puste ut litt, kanskje de blir hjemme også?

Skrevet

Æsj så kjedelig. Håper det ikke er noe alvorlig. Nå er hun iallefall hjemme, så får mor puste ut litt, kanskje de blir hjemme også?

Nå blir de her. Hun må ha ringt til kjæresten og han prøver å snakke med henne. Hun sier hun bare er sliten til meg men han får det nok ut hvis noe er galt.

Jeg er aldri urolig nesten, rart at jeg skulle skrive det her rett før hun kom hjem.

Skrevet

Nå blir de her. Hun må ha ringt til kjæresten og han prøver å snakke med henne. Hun sier hun bare er sliten til meg men han får det nok ut hvis noe er galt.

Jeg er aldri urolig nesten, rart at jeg skulle skrive det her rett før hun kom hjem.

Veldig rart. Mors-intuisjon.

Så fint at de blir hjemme. Kanskje du må diske opp med varm te og nattmat?

Skrevet

Veldig rart. Mors-intuisjon.

Så fint at de blir hjemme. Kanskje du må diske opp med varm te og nattmat?

Hun er ikke tilgjengelig i kveld tror jeg. Tror jeg skal la henne være i fred og ta det i morgen. Og om ikke hun vil si det, forteller han meg det garantert.

Det var merkelig, jeg har vært ute før i dag men dro hjem klokka ni for jeg var usikker. Det er nok det instinktet :o)

Skrevet

Hun er ikke tilgjengelig i kveld tror jeg. Tror jeg skal la henne være i fred og ta det i morgen. Og om ikke hun vil si det, forteller han meg det garantert.

Det var merkelig, jeg har vært ute før i dag men dro hjem klokka ni for jeg var usikker. Det er nok det instinktet :o)

hihi, han forteller det.

Omtrent som meg og svigermor.

Jeg forteller det.

Merkelig fenomen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...