arnehepp Skrevet 24. april 2004 Skrevet 24. april 2004 Solen synes på himmelen Alle skyer er borte! 0 Siter
arnehepp Skrevet 24. april 2004 Forfatter Skrevet 24. april 2004 så frekkt! det ble ikke linje brekk når jeg la det inn! hvor har det blitt av den kunstnæriske friheten!? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 24. april 2004 Skrevet 24. april 2004 så frekkt! det ble ikke linje brekk når jeg la det inn! hvor har det blitt av den kunstnæriske friheten!? Legg inn et ekstra linjemellomrom, så blir det brekk. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 så frekkt! det ble ikke linje brekk når jeg la det inn! hvor har det blitt av den kunstnæriske friheten!? er det ikke innmari irriterende å leve i en slik verden, arnehepp! Jeg støtter deg fullt og helt - vil du ha kake eller vin?? 0 Siter
arnehepp Skrevet 25. april 2004 Forfatter Skrevet 25. april 2004 er det ikke innmari irriterende å leve i en slik verden, arnehepp! Jeg støtter deg fullt og helt - vil du ha kake eller vin?? jeg har magesår, så jeg kan ikke drikke vin... %( men kake!!!!!1 waow!! og du har eddik! jeg har feta, oliven, og et lite stykke salat. genialt!!! har du det bra engel? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 jeg har magesår, så jeg kan ikke drikke vin... %( men kake!!!!!1 waow!! og du har eddik! jeg har feta, oliven, og et lite stykke salat. genialt!!! har du det bra engel? hehe.... sender over verdens beste kake.. :-) Eddiken er egentlig noe jeg har i bakhånd hvis noen ikke fortjener noe godt! Men du klarte å vri på det; feta og oliven er nammenam! Om jeg har det bra? Det er opp og ned med det. Akkurat nå har jeg det egentlig bra, men allikevel var det en mørk sky der, men jaggu fikk du ikke den bort! Takk skal du ha, arnehepp )) 0 Siter
arnehepp Skrevet 26. april 2004 Forfatter Skrevet 26. april 2004 hehe.... sender over verdens beste kake.. :-) Eddiken er egentlig noe jeg har i bakhånd hvis noen ikke fortjener noe godt! Men du klarte å vri på det; feta og oliven er nammenam! Om jeg har det bra? Det er opp og ned med det. Akkurat nå har jeg det egentlig bra, men allikevel var det en mørk sky der, men jaggu fikk du ikke den bort! Takk skal du ha, arnehepp )) engel engel du er snill og grei du har vin og eddik og kake til meg!!! kaken den var kjempe god ga meg indre ro jeg er kjempe glad jeg ikke er bulemiker for da hadde måtte spy den i do (og deeet vill jeg ikke!) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 engel engel du er snill og grei du har vin og eddik og kake til meg!!! kaken den var kjempe god ga meg indre ro jeg er kjempe glad jeg ikke er bulemiker for da hadde måtte spy den i do (og deeet vill jeg ikke!) *LOL* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.