Gå til innhold

Min hyllest til dagen idag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

så frekkt!

det ble ikke linje brekk når jeg la det inn! hvor har det blitt av den kunstnæriske friheten!?

Skrevet

så frekkt!

det ble ikke linje brekk når jeg la det inn! hvor har det blitt av den kunstnæriske friheten!?

Legg inn et ekstra linjemellomrom, så blir det brekk.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

så frekkt!

er det ikke innmari irriterende å leve i en slik verden, arnehepp! Jeg støtter deg fullt og helt - vil du ha kake eller vin??

Skrevet

er det ikke innmari irriterende å leve i en slik verden, arnehepp! Jeg støtter deg fullt og helt - vil du ha kake eller vin??

jeg har magesår, så jeg kan ikke drikke vin... %(

men kake!!!!!1 waow!!

og du har eddik! jeg har feta, oliven, og et lite stykke salat. genialt!!!

har du det bra engel?

Skrevet

jeg har magesår, så jeg kan ikke drikke vin... %(

men kake!!!!!1 waow!!

og du har eddik! jeg har feta, oliven, og et lite stykke salat. genialt!!!

har du det bra engel?

hehe.... sender over verdens beste kake.. :-) Eddiken er egentlig noe jeg har i bakhånd hvis noen ikke fortjener noe godt! Men du klarte å vri på det; feta og oliven er nammenam!

Om jeg har det bra?

Det er opp og ned med det. Akkurat nå har jeg det egentlig bra, men allikevel var det en mørk sky der, men jaggu fikk du ikke den bort! Takk skal du ha, arnehepp ;)))

Annonse

Skrevet

hehe.... sender over verdens beste kake.. :-) Eddiken er egentlig noe jeg har i bakhånd hvis noen ikke fortjener noe godt! Men du klarte å vri på det; feta og oliven er nammenam!

Om jeg har det bra?

Det er opp og ned med det. Akkurat nå har jeg det egentlig bra, men allikevel var det en mørk sky der, men jaggu fikk du ikke den bort! Takk skal du ha, arnehepp ;)))

engel engel

du er snill og grei

du har vin og eddik

og kake til meg!!!

kaken den var kjempe god

ga meg indre ro

jeg er kjempe glad jeg ikke er bulemiker

for da hadde måtte spy den i do

(og deeet vill jeg ikke!)

Skrevet

engel engel

du er snill og grei

du har vin og eddik

og kake til meg!!!

kaken den var kjempe god

ga meg indre ro

jeg er kjempe glad jeg ikke er bulemiker

for da hadde måtte spy den i do

(og deeet vill jeg ikke!)

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...