Gå til innhold

Reisemåter til sverige

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg bor i molde, og skal en tur til sverige. Jeg har flyskrekk, så må reise med enten tog eller buss. Vet at jeg kan ta ekspressbuss til oslo, og buss videre til sverige, men vil helst slippe å måtte reise til oslo først.

Noen som vet om alternative reiseruter? Jeg har ikke peiling på hva de forskjellige buss selskapene heter engang. Kanskje mulig å reise til trondheim først og videre derfra?

Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144604-reisem%C3%A5ter-til-sverige/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest thetraveller

Hvor i Sverige skal du da? Sør-Sverige? Alternativt så går "Nabotoget" fra Trondheim. Dette skal være gannske rimelig.

Vet det er mange som tar dette til Østersund. Derfra er det sikkert mulig med innenlandstransport videre sørover, går jeg ut fra.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...