Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har vi fått prøvesmake sommeren. Faktisk var det så varmt at jeg slo på klimanalegget i Caravellen på vei nedover i Sverige idag.

Det er ingenting som slår å sitte på verandaen og myse utover glitrende saltvann, hilse på sommernaboene, sette sammen en ny gassgrill og ikke minst gjete ungene som like forbanna skal ned til vannet for å ramle uti.

Mer sol, mindre DOL.

Skrevet

Ja ja, du får nyte så lenge det varer ;-)

Tenkte bare jeg burde opplyse om at det er under 8 mnd til jul. Tiden går fort, vet du ;o)

Skrevet

Jepp, takk og pris at det våres (og etterhvert somres..).

For mitt vedkommende kan det bli mye hytteliv, da det ser ut som jeg kommer til å få en ufrivillig lang sommerferie.

Skrevet

Jaggu - du setter pris på annet enn Israels engasjement i konflikten der nede - ikke værst :-)

(får håpe for din skyld at du ikke har noen muslimske naboer, da)

"..........................."

Gjest epletre
Skrevet

Er saa glad for at sommeren begynner aa komme her borte i Boston ogsaa naa. Det naermer det seg med stormskritt at jeg (endelig) skal hjem naa:0)

Gleder meg saann til aa se alle og alt igjen.. Og ikke minst slippe aa lese kaloriinntak paa alt jeg kjoper av mat og drikke:0)

Skrevet

Det er nesten tragisk når man klikker på et innlegg og forventer en tekst à la "Nå er det like før de knerter Arafat", og blir overrasket når man i stedet finner noe hyggelig.

Du kahn når du vil.

Skrevet

Ja ja, du får nyte så lenge det varer ;-)

Tenkte bare jeg burde opplyse om at det er under 8 mnd til jul. Tiden går fort, vet du ;o)

\(ö)/

*hyyyyl*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...