Gjest manipulerendes bitch Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Likestilling er ikke mulig fullt ut tror jeg., Og vi kvinner(...) vil ikke ha det heller. Spørr hvilken som helst jente, vi vil da ikke ha en mann somliker å bake, vaske, sy og stelle blomster og så måtte leie inn folk til å skifte dekk, snekre hus og drille med drill.(!) Vi vil ha i pose og sekk, en mann som gjør alt mannearbeidet, som har muskler og skitne never, men som; når vi ønsker det skal lese tankene våre, og se selv at huset ser bomba ut og at vi er slitne. vi krever altfor mye av de stakkars mennene våre. Vi må jo huske at de ikke har de samme anleggene som vi har til å ta ansvar for hjemmet og holde hjulene i sving. det er ikke hans oppgave det, og jo før vi innser det jo bedre. Men det er blitt umulig for oss å innse det, ihvertfall å godta det. Fordet vi veit at det finnest en bitteliten prosent som faktisk hjelper til i hjemmet. Menn som er en hårsbredd fra å være homofile........... Og enda værre, det finnes TANKEN, ideen, om den mannen.!! det sirkulerer en rekke feminister der ute, samlivseksperter og psykologer, sosiologer og sexologer, som har planta en spire i hjernene våre om at der finnest menn der ute som vi ikke trenger å lære opp. Og det er den tanken og det håpet som ødelegger for oss. Så bare innse det; de fleste menn vil aldri ta initiativet til å rydde eller å vaske i huset. Det trengs en kvinne, og før vi bare setter oss tilbake og godtar at vi må gjøre det selv, så må vi mase, kjefte og krangle. Sånn er det bare. Men det finnest selvsagt måter å manipulere stakkars enkle mannehjerner!!! Det er der vi kvinner er så overlegne. Vi kan det der med list, det er vi som sitter med makten. Vi ER makten. Så det er bare å finne den lille knappen enhver mann har som man kan spille på. Da går nok alt bra skal du se.:0) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Det er forskjell på likeVERD og det at alle skal gjøre alt. Vi tar de oppgavene hjemme som vi liker best å gjøre og er flinkest til, ikke utfra om vi er kvinne, mann, 32 år eller 35 år. Men det er klart, jeg NEKTER å vaske opp hvis noen sier til meg at "Det må du gjøre, for du er dame" Det synes jeg nemlig er dritkjedelig, og har ingenting med mine kromosomer å gjøre. 0 Siter
Sør Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Du skriver: "Men det finnest selvsagt måter å manipulere stakkars enkle mannehjerner!!! Det er der vi kvinner er så overlegne." Jeg må innrømme at jeg tar den "trusselen" med stor ro. Du er nok en større fare for deg selv enn for andre. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest manipulerendes bitch Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Du skriver: "Men det finnest selvsagt måter å manipulere stakkars enkle mannehjerner!!! Det er der vi kvinner er så overlegne." Jeg må innrømme at jeg tar den "trusselen" med stor ro. Du er nok en større fare for deg selv enn for andre. Med vennlig hilsen Forklar??. 0 Siter
Sør Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Forklar??. "Analysen" din er på samme nivå som fundamentalister som hevder at "kvinnens plass er på kjøkkenet". Og din tro på at "kvinner er overlegne" er like idiotisk som andre fundamentalisters tro på at menn er det. Feminisme er heller ikke å kjempe for at "kvinnene skal bestemme", men å kjempe for likeverd. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest mannebein Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 De to siste avsnittene var rake motsetningen til de foregående. De første avsnittene var bra mening i. Om du virkelig trodde det var slik, burde du innrette deg etter det. Istedet etteraper du rødstrømper/ feminister/ psykologer og det som værre er. Bare innse det, du oppnår aldri et godt forhold til menn om du prøver å manipulere. Sannsynlig resultat: du blir gjennomskuet og gubben holder mer avstand. 0 Siter
nick Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Det er bare å finne den lille knappen på kvinnfolket, så får vi det akkurat som vi vil. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Jeg tror du bør lese gjennom innlegget ditt, og se hva du kan gjøre annerledes neste gang. Det er ikke akkurat god sammenheng der. 0 Siter
Gjest manipulerendes bitch Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Jeg tror du bør lese gjennom innlegget ditt, og se hva du kan gjøre annerledes neste gang. Det er ikke akkurat god sammenheng der. Det er nok endel ironi i inlegget mitt. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Det er nok endel ironi i inlegget mitt. Du hørtes nesten trøndersk ut. "manipulerendes"... 0 Siter
petter smart Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Hvis kvinner er så overlegne og i stand til å trykke på knapper for å få menn til å gjøre som de vil, hvorfor klager så mange kvinner på at mannen ikke gjør nok hjemme? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.