Gjest venninnen hennes Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Hei En tidligere venninne skal gifte seg. Vi begge i en liten venninnegjeng på videregående. Så jeg kjente henne i 3 år, for 9 år siden. Siden alle jentene flyttet til forskjellige deler av verden har vi bare holdt kontakten pr e-mail, alle sammen. Ikke fast, og heller ikke så ofte, kan man si. Har møtt bruden 1 gang på alle disse årene. Jeg føler at det er en venninne selv om vi ikke har så mye kontakt. Hva skal jeg gi henne til bryllupet? 0 Siter
Gjest Woman 21 Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 En termos ville ha vært tingen! Da tenker jeg på en sånn leker en fra Glass Magasinet/Christiania glass De koster mellom 400 og 900 kr! Helt greit! 0 Siter
Gjest tips Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Et par koselige tekopper, noen lekre håndklær med en silkesløyfe rundt, en fancy vinåpner, altså en oppmerksomhet til 2 - 3 hundre kroner + et hyggelig kort. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Skal du dra for å se bryllupet? Hvis dere har hatt så lite kontakt, og det er så lenge siden, er det ikke forventet eller nødvendig med noe stort. Av gamle venninner og andre perifere bekjente fikk jeg ting som dette til bryllupet: dekkebrikker & serviettringer, en god flaske vin, elektrisk kaffekvern, guide-bok til bryllupsreisemålet, osteskjærer og ostefat. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.