Gå til innhold

Bryllupsgave til tidligere venninne

Anbefalte innlegg

Gjest venninnen hennes
Skrevet

Hei

En tidligere venninne skal gifte seg. Vi begge i en liten venninnegjeng på videregående. Så jeg kjente henne i 3 år, for 9 år siden. Siden alle jentene flyttet til forskjellige deler av verden har vi bare holdt kontakten pr e-mail, alle sammen. Ikke fast, og heller ikke så ofte, kan man si. Har møtt bruden 1 gang på alle disse årene. Jeg føler at det er en venninne selv om vi ikke har så mye kontakt.

Hva skal jeg gi henne til bryllupet?

Gjest Woman 21
Skrevet

En termos ville ha vært tingen! Da tenker jeg på en sånn leker en fra Glass Magasinet/Christiania glass

De koster mellom 400 og 900 kr!

Helt greit!

Skrevet

Et par koselige tekopper, noen lekre håndklær med en silkesløyfe rundt, en fancy vinåpner, altså en oppmerksomhet til 2 - 3 hundre kroner + et hyggelig kort.

Skrevet

Skal du dra for å se bryllupet?

Hvis dere har hatt så lite kontakt, og det er så lenge siden, er det ikke forventet eller nødvendig med noe stort.

Av gamle venninner og andre perifere bekjente fikk jeg ting som dette til bryllupet: dekkebrikker & serviettringer, en god flaske vin, elektrisk kaffekvern, guide-bok til bryllupsreisemålet, osteskjærer og ostefat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...