Gjest Mariaaah Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Jeg har søkt på høgskolen nå, og fikk omslagsarket i posten for noen dager siden. Men der står det ikke krysset av for alderspoeng og utdanningspoeng, bare "nordisk utdanning" (vid.gående). Jeg gikk inn på samordnaopptak for å rette opp dette, men der er ingen alternativer for meg å krysse av... Jeg ser ingen plasser jeg kan få rettet på det... Kan noen hjelpe meg hadde det vært veldig fint. 0 Siter
Gjest sonny&cher Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Trur alderspoenga dine blir registrert når du sender inn vitnemål. 0 Siter
Gjest studinnne Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Hvorfor har du fått omslagsarka allerede? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Tror ikke du trenger å dokumentere alderspoeng. De går tross alt rimelig klart fram av vitnemålene dine. Men hvorfor har du fått omslagsarkene nå? Jeg har fått beskjed om at jeg ikke får dem før 1. juni. 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 ShitDiddelyDo skrev (På 25.4.2004 den 16.07): Tror ikke du trenger å dokumentere alderspoeng. De går tross alt rimelig klart fram av vitnemålene dine. Men hvorfor har du fått omslagsarkene nå? Jeg har fått beskjed om at jeg ikke får dem før 1. juni. Jeg har også fått omslagsarket nå og det skal være inne før 6.mai hvis jeg ikke husker helt feil. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Saigon skrev (På 25.4.2004 den 16.15): Jeg har også fått omslagsarket nå og det skal være inne før 6.mai hvis jeg ikke husker helt feil. Da søkte ikke du via www.samordnaopptak.no? Der inne står det at vi får omslagsarkene 1. juni. Søknaden er jo tross alt nettopp sendt (15. april). 0 Siter
Gjest Mariaaah Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 sonny&cher skrev (På 25.4.2004 den 15.28): Trur alderspoenga dine blir registrert når du sender inn vitnemål. Men hva med grunnfaget jeg tar i går? Ingen steder jeg kunne krysse av for det... En del av mine venner har heller ikke fått omslagsarket enda... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.