Gå til innhold

Hva er vitsen med lik post..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva er vitsen med og lage lik tråd og innlegg? må vi ha så mangen like tråder/innlegg om samme tema? holder det ikke med en? noen er vel enig med meg her? Ok, for meg med 100 like jeg bare lurer. 

Endret av Musikk
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Musikk skrev (Akkurat nå):

Info: Hva er vitsen med og lage lik tråder og innlegg? må vi ha så mangen like tråder/innlegg? holder det ikke med en?  

Ro deg ned nå.

• Musikk endret tittelen til Hva er vitsen med lik post..
Skrevet
slabbedask skrev (4 minutter siden):

Ro deg ned nå.

Ro deg ned selv. 

Skrevet
Musikk skrev (5 minutter siden):

Hva er vitsen med og lage lik tråd og innlegg? må vi ha så mangen like tråder/innlegg om samme tema? holder det ikke med en? noen er vel enig med meg her? Ok, for meg med 100 like jeg bare lurer. 

Nå har vel hun allerede svart på det spørsmålet. Hun hadde ikke fått med seg din tråd. Det dere nå risikerer er at admin slår ssmmen trådene

Skrevet

Er egentlig "Politiet i Oslo" en passende tittel på en tråd som handler om saken hvor en serverte gammel kylling til politiet?

Skrevet (endret)
emilie321 skrev (6 minutter siden):

Nå har vel hun allerede svart på det spørsmålet. Hun hadde ikke fått med seg din tråd. Det dere nå risikerer er at admin slår ssmmen trådene

Jeg forstår🙂 jeg ble bare litt iritert over slikt oppførsel. 

Endret av Musikk
Skrevet
Everybody skrev (1 minutt siden):

Er egentlig "Politiet i Oslo" en passende tittel på en tråd som handler om saken hvor en serverte gammel kylling til politiet?

Ja, politiet som fikk maten ikke du. 

Skrevet
Musikk skrev (1 minutt siden):

Jeg forstår, jeg ble bare litt iritert over slikt oppførsel. 

Er da ingenting å bli irritert over

Skrevet
emilie321 skrev (Akkurat nå):

Er da ingenting å bli irritert over

Jo, hun stjal min post/innlegg gjorde den om til sin. 

Skrevet
Musikk skrev (2 minutter siden):

Ja, politiet som fikk maten ikke du. 

Da får du ta det med i overskriften da.

Skrevet (endret)
slabbedask skrev (5 minutter siden):

Da får du ta det med i overskriften da.

Ja. 

Endret av Musikk
Skrevet

Spenende post innlegg er viktig🙂ellers vil ingen lese det en legger ut. 

Skrevet (endret)
Musikk skrev (6 minutter siden):

Jo, hun stjal min post/innlegg gjorde den om til sin. 

Nei, hun hadde ikke fått med seg at du hadde laget en tråd om samme tema noe jeg kan forstå da «Politiet i Oslo» ikke sier noe om at det er denne kyllingsaken det gjelder. I tillegg beklaget hun da hun ble gjort oppmerksom på det. Og først etter det begynte du å rope om rapportering og i tillegg følte du at det var nødvendig å lage denne tråden i tillegg. 

Alle er nok enig i at vi ikke trenger flere tråder om samme tema. De fleste er nok enig i at du overreagerer sterkt her.

Endret av Ikkeanonymnok
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (Akkurat nå):

Nei, hun hadde ikke fått med seg at du hadde laget en tråd om samme tema noe jeg kan forstå da «Politiet i Oslo» ikke sier noe om at det er denne kyllingsaken det gjelder. I tillegg beklaget hun da hun ble gjort oppmerksom på det. Og først etter det begynte du å rope om rapportering og i tillegg følte du at det var nødvendig å lage denne tråden i tillegg. 

Alle er nok enig i at vi ikke trenger flere tråder om samme tema. De fleste er nok enig i at du overreagerer sterkt her.

Ok. Jeg tok litt av kanskje😉men jeg ferdig nå alt er rolig og fredelig her. 

Skrevet

Jeg likte posten😁Kokkekvinnen med kyllingen😂

Skrevet
Musikk skrev (20 minutter siden):

Ok. Jeg tok litt av kanskje😉men jeg ferdig nå alt er rolig og fredelig her. 

Det kan kanskje være greit å puste litt med magen før du blåser ut i offentligheten?

Det er få mennesker som er ute etter å gjøre andre mennesker noe vondt. De aller aller fleste mennesker ønsker sin neste det beste. Så når noe skjer som ikke er greit så kan en lurere tilnærming være å tenke at her er det noen som har gjort en tabbe. Jaja, det skjer. Da ordner vi opp i det. No biggie. I stedet for å tenke at nå er det noen som er ute etter å gjøre meg noe vondt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...