Musikk Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden (endret) Hva er vitsen med og lage lik tråd og innlegg? må vi ha så mangen like tråder/innlegg om samme tema? holder det ikke med en? noen er vel enig med meg her? Ok, for meg med 100 like jeg bare lurer. Endret 50 minutter siden av Musikk 0 Siter
slabbedask Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden Musikk skrev (Akkurat nå): Info: Hva er vitsen med og lage lik tråder og innlegg? må vi ha så mangen like tråder/innlegg? holder det ikke med en? Ro deg ned nå. 0 Siter
Musikk Skrevet 49 minutter siden Forfatter Skrevet 49 minutter siden slabbedask skrev (4 minutter siden): Ro deg ned nå. Ro deg ned selv. 0 Siter
emilie321 Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden Musikk skrev (5 minutter siden): Hva er vitsen med og lage lik tråd og innlegg? må vi ha så mangen like tråder/innlegg om samme tema? holder det ikke med en? noen er vel enig med meg her? Ok, for meg med 100 like jeg bare lurer. Nå har vel hun allerede svart på det spørsmålet. Hun hadde ikke fått med seg din tråd. Det dere nå risikerer er at admin slår ssmmen trådene 0 Siter
Everybody Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden Er egentlig "Politiet i Oslo" en passende tittel på en tråd som handler om saken hvor en serverte gammel kylling til politiet? 1 Siter
Musikk Skrevet 44 minutter siden Forfatter Skrevet 44 minutter siden (endret) emilie321 skrev (6 minutter siden): Nå har vel hun allerede svart på det spørsmålet. Hun hadde ikke fått med seg din tråd. Det dere nå risikerer er at admin slår ssmmen trådene Jeg forstår🙂 jeg ble bare litt iritert over slikt oppførsel. Endret 41 minutter siden av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 42 minutter siden Forfatter Skrevet 42 minutter siden Everybody skrev (1 minutt siden): Er egentlig "Politiet i Oslo" en passende tittel på en tråd som handler om saken hvor en serverte gammel kylling til politiet? Ja, politiet som fikk maten ikke du. 0 Siter
emilie321 Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden Musikk skrev (1 minutt siden): Jeg forstår, jeg ble bare litt iritert over slikt oppførsel. Er da ingenting å bli irritert over 0 Siter
Musikk Skrevet 40 minutter siden Forfatter Skrevet 40 minutter siden emilie321 skrev (Akkurat nå): Er da ingenting å bli irritert over Jo, hun stjal min post/innlegg gjorde den om til sin. 0 Siter
slabbedask Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden Musikk skrev (2 minutter siden): Ja, politiet som fikk maten ikke du. Da får du ta det med i overskriften da. 0 Siter
Musikk Skrevet 37 minutter siden Forfatter Skrevet 37 minutter siden (endret) slabbedask skrev (5 minutter siden): Da får du ta det med i overskriften da. Ja. Endret 33 minutter siden av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 34 minutter siden Forfatter Skrevet 34 minutter siden Spenende post innlegg er viktig🙂ellers vil ingen lese det en legger ut. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden (endret) Musikk skrev (6 minutter siden): Jo, hun stjal min post/innlegg gjorde den om til sin. Nei, hun hadde ikke fått med seg at du hadde laget en tråd om samme tema noe jeg kan forstå da «Politiet i Oslo» ikke sier noe om at det er denne kyllingsaken det gjelder. I tillegg beklaget hun da hun ble gjort oppmerksom på det. Og først etter det begynte du å rope om rapportering og i tillegg følte du at det var nødvendig å lage denne tråden i tillegg. Alle er nok enig i at vi ikke trenger flere tråder om samme tema. De fleste er nok enig i at du overreagerer sterkt her. Endret 33 minutter siden av Ikkeanonymnok 1 Siter
Musikk Skrevet 29 minutter siden Forfatter Skrevet 29 minutter siden Ikkeanonymnok skrev (Akkurat nå): Nei, hun hadde ikke fått med seg at du hadde laget en tråd om samme tema noe jeg kan forstå da «Politiet i Oslo» ikke sier noe om at det er denne kyllingsaken det gjelder. I tillegg beklaget hun da hun ble gjort oppmerksom på det. Og først etter det begynte du å rope om rapportering og i tillegg følte du at det var nødvendig å lage denne tråden i tillegg. Alle er nok enig i at vi ikke trenger flere tråder om samme tema. De fleste er nok enig i at du overreagerer sterkt her. Ok. Jeg tok litt av kanskje😉men jeg ferdig nå alt er rolig og fredelig her. 0 Siter
Musikk Skrevet 19 minutter siden Forfatter Skrevet 19 minutter siden Jeg likte posten😁Kokkekvinnen med kyllingen😂 0 Siter
Fru2020 Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden Musikk skrev (20 minutter siden): Ok. Jeg tok litt av kanskje😉men jeg ferdig nå alt er rolig og fredelig her. Det kan kanskje være greit å puste litt med magen før du blåser ut i offentligheten? Det er få mennesker som er ute etter å gjøre andre mennesker noe vondt. De aller aller fleste mennesker ønsker sin neste det beste. Så når noe skjer som ikke er greit så kan en lurere tilnærming være å tenke at her er det noen som har gjort en tabbe. Jaja, det skjer. Da ordner vi opp i det. No biggie. I stedet for å tenke at nå er det noen som er ute etter å gjøre meg noe vondt. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.