Gå til innhold

HJELP!

Anbefalte innlegg

Gjest Stina W
Skrevet

Dette gjelder mense og p piller.

Jeg hadde mensen forrige helg og begynte på Yasmin 28piller på mandag. Nå har jeg følelsen av at jeg skal få mensen igjen? Har brun utflod som ikke vil stoppe. Dette er veldig merkelig siden jeg akkurat har hatt mensen og brukt p piller i snart 3 år.

Noen råd?

Hilsen Stina

Skrevet
  Stina W skrev (På 25.4.2004 den 15.02):

Så det er helt vanlig og ingenting å bekymre seg over brun utflod?

Det er ganske irriterende da. I hvert fall med tanke på at jeg skal på badeferie til tirsdag! ARGH!

http://www.felleskatalogen.no/pasientutgave/

Søk på yasmin

som du ser rapporteres mellomblødninger som en vanlig bivirkning. Det står kanskje noe i pakningsvedlegget også?

Gjest Stina W
Skrevet
  tips skrev (På 25.4.2004 den 15.08):

http://www.felleskatalogen.no/pasientutgave/

Søk på yasmin

som du ser rapporteres mellomblødninger som en vanlig bivirkning. Det står kanskje noe i pakningsvedlegget også?

Takk for svar!

Står sikkert noe i instruksene, men jeg har det siste brettet igjen og har allerede kastet pakningen.

Syns bare det var litt rart siden jeg har brukt dem så lenge og aldri hatt det før. Huff!! Det er noe slit.

Skrevet
  Stina W skrev (På 25.4.2004 den 15.16):

Takk for svar!

Står sikkert noe i instruksene, men jeg har det siste brettet igjen og har allerede kastet pakningen.

Syns bare det var litt rart siden jeg har brukt dem så lenge og aldri hatt det før. Huff!! Det er noe slit.

God badeferie uansett!

Det er vel ikke så stor / langvarig blødning, men du får ta med en mørk bikini i tillegg til den kritthvite for sikkerhets skyld..

Gjest 000insomnia
Skrevet
  tips skrev (På 25.4.2004 den 15.39):

God badeferie uansett!

Det er vel ikke så stor / langvarig blødning, men du får ta med en mørk bikini i tillegg til den kritthvite for sikkerhets skyld..

Ta med deg små tamponger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...