Gå til innhold

Senebetennelse?/svetting??

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg har hatt problemer med nakke, skuldre og armen på høyre side i snart 1 og et halvt år. Dette er mer eller mindre jobbrelatert (jobber foran PC). Jeg har vært hos lege et par ganger i fjor, begge gangene fikk jeg Voltaren pga senebetennelse i armen og siste gangen jeg var der fikk jeg timer til fysioterapi. En ting jeg lurer på er i forbindelse med dette er at når jeg har vondt så svetter jeg mer, men kun under armene. Det er det samme om det er kaldt eller om det er varmt i omgivelsene. Det som var merkelig var at dette forsvant da jeg gikk til fysioterapi og samtidig følte jeg meg varmere (jeg er en frysepinne). Er det noe jeg kan gjøre med dette, er det noen som har opplevd det samme?? Det er litt kjedelig og slitsomt, da jeg de fleste dager har mer eller mindre vondt og svetter de fleste gangene (til tider mye..) og jeg jobber fortsatt og vaskemaskinen har mye å gjøre :-( Håper noen kan hjelpe med råd og tips :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144683-senebetennelsesvetting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...