damedame Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 nei, akkurat den delen liker jeg vel ikke så godt. men han har mange egenskaper jeg liker. Og kyssinga er ikke en del av det. Må si at jeg ikke har lyst å gå videre med ham, når han kysser så dårlig. Kanskje det er like greit å være venner! Once upon a time måtte jeg bryte kontakten med ei flott og skikkelig dame på omtrent samme grunnlag (hvis jeg sier det får jeg blir jeg vel slakta). Enkelte ting er veldig essensielle. Deriblant den seksuelle kjemien - i praksis. Er dette noe som ikke kan endres, så... puha, kunne ikke jeg levd med å være konstant utilfreds iallefall. Kyssing er for viktig til det. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Det ville vel i så fall sagt mye om mine lyveferdigheter, all den tid jeg ikke har bil! Ja ja ja, sier dem alle Du er vel flink der nede da vet du.. trøst deg med det 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Ja ja ja, sier dem alle Du er vel flink der nede da vet du.. trøst deg med det Du er meget mulig at jeg er det. Bilen er det i hvert fall ikke! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Jeg vet hva du mener! jeg ble helt sjokkert over en mann engang. Jeg synes han var sååå fin,og da vi endelig skulle kysse, så var det bare helt.... turnoff! Han brukte ikke tunge i det hele tatt, bare gapte liksom. Det var veldig sært. Jeg ga ham tre sjanser og, men ga opp da det ikke var noe tegn til verken tunge eller forbedring på den tredje. Vet ikke om det er mulig å konvertere en helt elendig kysser. Seriøst! Men uansett, lykke til!:-) 0 Siter
Gjest kissme Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Dårlig kysser = dålig elsker. Hvor mye tid har du lyst å bruke på å lære ham opp, og hvor lærevillig tror du han er? 0 Siter
Gjest Sikret Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Min store kjærlighet, da jeg var 16 år, kunne ikke kysse! Han var 21 og trodde at tunga skulle gå fortest mulig rundt og rundt og rundt og rundt. Nå er jeg 21, og han jeg likte så godt før jul kunne ikke kysse. Da ble jeg skuffa! 0 Siter
Gjest S..D..D.. Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Jeg har tidligere hatt det samme problemet, men omvendt. Tunga hennes gikk som en jævla firfisles inne i munnen min. Var umulig å stoppe faenskapet, og det kunne virke som om jenta trodde hun slikket på en jævla vrien klitoris. En som trengte litt rough behandling. Det var for øvrig umulig å lære henne opp. Tror hun må ha hatt en genfeil eller noe sånt. Har knapt sett jenta de siste par årene, men dersom jeg møter henne kunne vi jo satt henne i kontakt med typen din, så kunne de trent litt på hverandre. Kanskje de etter hvert hadde kommet fram til en mellomting. *Sukk* er du den jeg tror du er ? Back in business ? 0 Siter
Gjest taramana Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Bare dumt å kaste bort tiden på kyssing. Pul!, sier jeg bare... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.