Gjest bebba Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Jeg skal til viktige møter og har tenkt å ta valium for å bli helt rolig. Når skal jeg ta det og hvor lenge virker det. Er det forskjell på valium og vival? 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 vival og valium er det samme. Når jeg tar vival tar det mellom 10-20 minutter før det virker. Hvis det ikke virker bruker jeg å ta 5mg til. Da virker det i allefall. Hvor lenge det varer......Det vet jeg ikke. Men minst en time i allefall. Kanskje lenger. 0 Siter
Gjest Doctor of madness Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Valium og Vival i tillegg til Stesolid inneholder alle virkestoffet Diazepam og er identiske preparater med forskjellig produsent. Virkningen inntrer etter ca 1/2 time og er god to-tre timer før den avtar gradvis. 0 Siter
Gjest eval Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Valium/vival virker raskt, men sitter lenge i kroppen - opptil et døgn eller mer (det er ganske individuelt) Sobril virker tregere, dvs må tas etpat timer på forhånd, men går mye fortere ut av kroppen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.