Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og kjæresten min skal på ferie nå snart. Tenkte på å dra til Tyrkia, men har hørt at guttene der er så innpåslitne der sånn at du knapt får være i fred.(lyst hår, blå øyne)

Åssen er deres erfaring med Tyrkia?

Gjest merket ingenting
Skrevet

Jeg er lys, og hadde IKKE trøbbel i det hele tatt da vi var nedover. Det var verre da vi var på Gran Canaria faktisk, de klådde selv om mannen min holdt rundt meg !!!!

Skrevet

Sånn er det på mange steder. Og for flere av guttene "går det sport i det å gjøre blonde bimboer innbilske" Jeg sa IKKE at du er sånn. Men mange av guttene/mennene gjør kun på ert :-) Jeg bare smiler høflig tilbake og går videre, det teiteste jeg ser er de som prøver "å overse" de.

Skrevet

Jeg har opplevd tyrkere som prøver å beføle 14-årige jenter i skrittet, med foreldrene i umiddelbar nærhet.

Skjønner ikke hvorfor dere drar til det møkkalandet.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Sånn er det på mange steder. Og for flere av guttene "går det sport i det å gjøre blonde bimboer innbilske" Jeg sa IKKE at du er sånn. Men mange av guttene/mennene gjør kun på ert :-) Jeg bare smiler høflig tilbake og går videre, det teiteste jeg ser er de som prøver "å overse" de.

hei, pussig du sier at "det teiteste jeg ser er de som prøver "å overse" de."

Min erfa fra enkelte land, er at du må gå med glass-aktig-look-through-blikk, ikke møte øynene til mennene. Ellers tar de det som en invitasjon! Mørke solbriller er også en mulighet, mindre slitsomt enn glass-blikk. Har vært utsatt for mange klegger, før jeg skjønte trikset. Men da har jeg gått alene, ikke sammen med en mann. Går man smn. m. en mann, er man jo allerede 'eid'. Det hjelper.

Skrevet

hei, pussig du sier at "det teiteste jeg ser er de som prøver "å overse" de."

Min erfa fra enkelte land, er at du må gå med glass-aktig-look-through-blikk, ikke møte øynene til mennene. Ellers tar de det som en invitasjon! Mørke solbriller er også en mulighet, mindre slitsomt enn glass-blikk. Har vært utsatt for mange klegger, før jeg skjønte trikset. Men da har jeg gått alene, ikke sammen med en mann. Går man smn. m. en mann, er man jo allerede 'eid'. Det hjelper.

Min erfaring er det stikk motsatte. Dersom du "ser rett igjennom de" så får de lyst til å erte deg litt x-tra. Ikke alle menn gjør nemlig dette fordi de syntes "du" er så pen, det er ofte vel så mye for "terge".

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Min erfaring er det stikk motsatte. Dersom du "ser rett igjennom de" så får de lyst til å erte deg litt x-tra. Ikke alle menn gjør nemlig dette fordi de syntes "du" er så pen, det er ofte vel så mye for "terge".

jammen jeg som er så nydelig da gitt! *LOL*

Skrevet

Hvis du attpåtil sier et hyggelig ord, forandrer de helt holdning.

Skrevet

Hvis du attpåtil sier et hyggelig ord, forandrer de helt holdning.

Har vært mye i Tyrkia, veldig mye i Spania og Kanariøyene og på tre greske øyer. Og selv om mennene på disse stedene er ulike så er ofte tilnærmingsmåten detsamme. Spesielt slitsomt syntes jeg det er med disse "innkasterne" som drar deg inn i sin resturant. Men å se på de og smile søtt mens du sier "neitakk", funker faktisk nesten hver gang. Og klangt triveligere for alle parter enn å sette nesa i sky og tro at man er gjenstand for alle menns beundring :-)

Skrevet

Har vært mye i Tyrkia, veldig mye i Spania og Kanariøyene og på tre greske øyer. Og selv om mennene på disse stedene er ulike så er ofte tilnærmingsmåten detsamme. Spesielt slitsomt syntes jeg det er med disse "innkasterne" som drar deg inn i sin resturant. Men å se på de og smile søtt mens du sier "neitakk", funker faktisk nesten hver gang. Og klangt triveligere for alle parter enn å sette nesa i sky og tro at man er gjenstand for alle menns beundring :-)

Jeg har samme erfaring som deg. Det er verre å bare gå videre. Jeg synes alle ble innmari blide når de ropte How are you og jeg svare I'm fine and how are you.

Skrevet

Jeg har samme erfaring som deg. Det er verre å bare gå videre. Jeg synes alle ble innmari blide når de ropte How are you og jeg svare I'm fine and how are you.

Jepp.. Ønsker man smilende og høflige folk, så må man jo begynne med seg selv ;-)

Pappa Bjørn
Skrevet

Dersom du ser lenger ned er det mange tråder om tyrkia, jeg gidder nemlig ikke skrive alt det en gang til.*L*

Men din bekymring for frua er grunnløs. Noen er sleivete i kjeften, men det er det bare å overse. Å gå alene på kvelden og natten er derimot ikke noe lurt, hverken i tyrkia eller andre reisemål. Skulle du få noen problemeer likevel så si det er søsteren din. INGEN tyrkisk mann tør prøve seg på søsteren til en annen mann, det er sikkert. Kone eller kjæreste kan ofte være en utfordring for en strandløve, men ikke søsteren.

99,9 av tyrkerne jobber 38 timer i døgnet, så de er også gjerne opptatt med andre ting.

Gjest Jordie
Skrevet

Har vært i Tyrkia mange ganger og aldri hatt noen problemer der!

Spørs litt på hvordan man er selv også, er du på flørtern blir du fort lagt merke til, men setter du deg i respekt og ikke er fjåsete, pleier det aldri å være noe problem hverken i Tyrkia, Norge eller andre steder!

Synes forøvrig det er værre med innpåslitne menn, på de greske øyene, Spania og Italia! Hverken jeg eller mine "Pamela look alike-venninner" ble plaget i Tyrkia! Vi har bare positivt å si om det landet!!! Koselig mennesker, fine strender, masse historie og fine ruiner og maten er kjempegod!!!

Anbefaler de som er interressert i gammle ruiner og ta en tur til et sted i Tyrkia som heter Ephesus! En hel by av ruiner, veldig spesielt og sitte i det gamle ute-theateret der! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...