Gjest setemor Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 For to år siden fikk jeg en jente som lå i seteleie og som jeg valgte å føde vaginalt. For meg gikk fødselen bra, men babyen ble løst med tang fordi hodet satt fast. Det ble litt hektisk og de hastet av sted med henne umiddelbart,for å pumpe og gi oksygen, men etter 30min. fikk jeg henne til meg og alt gikk bra. Nå har jeg termin 31.mai og for meg virker det som babyen ligger likt som sist, sparker alltid på samme sted og vender seg ikke. Jeg vil helst føde vaginalt igjen, er livredd for keisersnitt (mot normalt.?.) men vet ikke om jeg får lov siden det ble tøft for babyen sist. Jeg har fått tid (UL) for å sjekke leie 27mai, er ikke det litt vel sent? Noen som vet om det er vanlig? Jeg kan jo være i fødsel før det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest setemor Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 sorry, oppdaget nå at jeg har kommet i feil forum... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.