Gå til innhold

Bikinisesong nærmer seg med stormskritt! : (

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg vil gjerne opp noen kg. Kan noen hjelpe meg med det? Jeg eter som en hest når jeg har penger, spiser lite når jeg er blakk og har fått treningsforbud.

Jeg blir ikke fet av å sitte på dol men jeg blir ikke fattigere heller :o)

Vi får nok være som vi er.

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvis man først har fått muskler ja. Men hvordan får man fettet til å forsvinne samtidig som musklene kommer?

En kombinasjon av kondisjonstrening og styrketrening gir absolutt best resultat.

Dessuten, jenter får ikke bulemuskler helt uten videre. Virker som om det er mange som redd for det.

Skrevet

Må si meg enig.. Bor i 5. etasje uten heis, og tror ikke trappegåing hjelper nevneverdig på kondisjon eller kropp.

Jo, det gjør det, men da må du gå fort eller springe opp ;-)

Gjest papirtiger
Skrevet

Jo, det gjør det, men da må du gå fort eller springe opp ;-)

Mindre enn 2 minutter 4-8 ganger om dagen gjør nok ingenting med kondisjonen. Med mindre man er HELT utrent.

Men jeg forstår tankegangen, det ligger en viss tilfredsstillelse å tenke på at man forbrenner kalorier på slikt. Men faktisk forbrenner man mer kalorier bare ved å gå frem og tilbake i leiligheten en kveld.

Skrevet

Mindre enn 2 minutter 4-8 ganger om dagen gjør nok ingenting med kondisjonen. Med mindre man er HELT utrent.

Men jeg forstår tankegangen, det ligger en viss tilfredsstillelse å tenke på at man forbrenner kalorier på slikt. Men faktisk forbrenner man mer kalorier bare ved å gå frem og tilbake i leiligheten en kveld.

Nei da, en trent person vil nok ikke merke noe særlig. Men jøss, jeg har sprunget opp 7 etg. noen ganger og gått opp den siste. Tungt i beina ;o)

Skrevet

Sett inn annonse i avisa om at du ønsker å kjøpe sykkel. Du får de nærmest slengt etter deg ;-)

Skrevet

Hvis du gikk ned mange kilo fordi du måtte gå opp 6 trapper pr dag, vil jeg anbefale deg å være mer fysisk aktiv.

Beklager, men det er vel ment.

Hehe! No hard feelings. ;o) Jeg gjorde selvfølgelig en del endringer i kostholdet også. Og det skal sies at jeg måtte opp og ned de trappene flere ganger i løpet av dagen. Og når heisen stor i over 2 mnd, så hjalp det faktisk.

Skrevet

Begynn med kickboxing - det morsomste og mest effektive jeg har drevet med på en stund!

Gjest Pricilla
Skrevet

Du gidder ikke trene på helsestudio og du gidder ikke å løpe.

Jeg gjetter på at kostholdsråd blir fullstendig malplassert all den tid det krever langt mer enn noen løpeturer, altså gidder du sannsynligvis ikke det heller.

En kombinasjon av kost, SATS og løping, blir i så fall enda mer uaktuelt, all den tid du ikke engang gidder en av disse tre tingene.

Og siden du har dårlig tid så ville jeg selv anbefalt deg en kombinasjon av disse tre faktorene, altså kost, jogging og vekter, men det kommer selvsagt ikke på tale all den tid du har utelukket alle tre ved ikke å gidde.

Vel, babe! Med mindre du begynner å "gidde", så sliter du.

har da ikke sagt jeg ikke gidder å trene. men liker ikke helsestudio, var meldem av SATS, men drives ikke der. Skriver i første innlegg at jeg har kjøpt vekter og så har jeg kjøpt treningsstrikker. Skriver at jeg skal trene tre ganger i uka, men det må bli noe annet enn helsestudio og løping. Hater å løpe fordi jeg får så vondt i knær og pupper. : ) Selv med sportsbh. Elsker å sykle og syklet mye i fjor, men den ble stjålet og har ikke råd til å kjøpe en ny før skattepengene kommer..

Gjest Pricilla
Skrevet

Gå i trapper istedet for å ta heisen! ;o) Jeg gikk ned ganske mange kilo for halvannet år siden, og det var i en periode da heismontørene streika. Jeg jobber i 6. etg. Var litt billig trim i løpet av en dag, det. ;o)

Jeg går fram og tilbake til jobb hver dag - tar bare 15 minuter da, men bedre enn ikkenoe. Går også trapper på jobb. drikker mye vann og går ofte turer på fritiden og er ute mye, men om jeg får så mye mosjon av det er en annen sak,... : )

Gjest mor i juni
Skrevet

Og jeg må foreløpig ned 11. Blir sikkert 15 til sammen. :-)

Næsj, tror vi skipper den bikinien i år, jeg.

Gjest Pricilla
Skrevet

Og jeg må foreløpig ned 11. Blir sikkert 15 til sammen. :-)

Næsj, tror vi skipper den bikinien i år, jeg.

Så er du gravid og da... Det er ikke jeg! ; ) Da blir situasjonen litt annerledes.

Gjest mor i juni
Skrevet

Så er du gravid og da... Det er ikke jeg! ; ) Da blir situasjonen litt annerledes.

Åja, skjønte ikke det jeg. ;-)

Skrevet

Hvis det er noen trøst er vi like høye og jeg veier litt mer en deg. Men fin fordet ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

har da ikke sagt jeg ikke gidder å trene. men liker ikke helsestudio, var meldem av SATS, men drives ikke der. Skriver i første innlegg at jeg har kjøpt vekter og så har jeg kjøpt treningsstrikker. Skriver at jeg skal trene tre ganger i uka, men det må bli noe annet enn helsestudio og løping. Hater å løpe fordi jeg får så vondt i knær og pupper. : ) Selv med sportsbh. Elsker å sykle og syklet mye i fjor, men den ble stjålet og har ikke råd til å kjøpe en ny før skattepengene kommer..

Jo, men fa'n. Det hjelper jo ikke at du elsker å sykle når du ikke har sykkel! ;)

Og disse vektene vil ikke gjøre en skjit. Det holder ikke med et par 5 kilos vekter dersom du vil i form.

Det er mange muligheter til å gå ned i vekt, og de gode mulighetene sørger for at du slipper å gjøre noe du ikke vil. Men i ditt tilfelle har du svært kort tid igjen, og med det friskt i minnet så har du faktisk ikke noe valg.

Du må rett og slett gjøre noe du ikke liker!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...