Gå til innhold

Slanking og mage

Aquaman

Anbefalte innlegg

Har et problem med vekta, Jeg har er mann jeg har gått ned fra 108 kg til 94 kg på 5 måneder jeg trener sjeldent men har en jobb hvor jeg beveger meg veldig mye og tar mye tunge løft. Jeg ser på det som trening nok. Jeg spiser mindre enn hva jeg gjorde tidligere og sjeldnere.

Men jeg har fremdeles en stor mage og en skikkelig vom den har blitt mindre men samtidig mer hengslete, den henger liksom over bukse\belte når jeg sitter. Er det noen som vet om en effektiv måte å fjerne denne på?

Takker på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må spise mindre men oftere, ikke skjeldent. For ellers får du ikke fart i forbrenningen. Og så må du trene magemusklene aktivt i tillegg til jobben. Eventuell overflødig hud kan vurderes fjernet kirurgisk når ønsket vekt er nådd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
boysandgirls

eg tykkjer at sjølv om du tenkjer at du trener nok på jobben, synes ikkje eg det hørtes ut om du ikkje kan trene i fritida. Syns du absolutt bør gjer det, det er det beste slanke metoden.

Jogging og sykling er svært effektive metoder, det gir ikkje utslag med det første. Men bare vent snart vert du kvitt magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må spise mindre men oftere, ikke skjeldent. For ellers får du ikke fart i forbrenningen. Og så må du trene magemusklene aktivt i tillegg til jobben. Eventuell overflødig hud kan vurderes fjernet kirurgisk når ønsket vekt er nådd.

" Og så må du trene magemusklene aktivt i tillegg til jobben."

Man skal ikke trene bare magemusklene. Hvis man skal trene musklene aktivt, skal man trene hele kroppen. Å trene kun en muskelgruppe fører til feiltrent kroppe.

"..........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...