Gjest ruddles Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hei! Jeg har nylig begynt å trene med vekter da jeg vil bygge opp kroppen litt. Har hørt at kreatin hjelper mye med å få muskler til å vokse fortere. Er dette sant eller bare en myte? Foreslår noen at jeg bruker litt kreatin? Takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeppo Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Nylig begynt med vekttrening og skal begynne med kreatin?? - Nei, og atter nei. Tren målbevisst i to år først... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ruddles Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Nylig begynt med vekttrening og skal begynne med kreatin?? - Nei, og atter nei. Tren målbevisst i to år først... Har egentlig trent helt siden jeg var 16 år (er nå 21). Har hatt en del pauser innimellom, slik som nå. Jeg sluttet å trene i ett år og har nylig begynt igjen. Kreatin kan vel ikke være så farlig om de selger det i en helt vanlig helsekost butikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeppo Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg har trent i 12år med vekter, veier 105kg. Har brukpar styrke f.eks 290kg i knebøy - uten bruk av kreatin. Kreatin er nok ikke farlig, har selv prøvd, men følte ikke det var noen effekt. Jeg bruker proteintillskudd, multivitamin og mineral og trankapsler.... Det er sikkert andre som har andre erfaringer......... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina2 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hei! Pass heller på å spise riktig. Viktig at du får i deg nok proteiner sånn at musklene har noe å "bygge" med. Kreatin er marginalt. Det er ulike meninger blant forskere om det har noe for seg å tilføre kreatin i det hele tatt, så det er med andre ord ikke bevist at det hjelper. Rett mat og rett trening derimot.... Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ruddles Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hei! Pass heller på å spise riktig. Viktig at du får i deg nok proteiner sånn at musklene har noe å "bygge" med. Kreatin er marginalt. Det er ulike meninger blant forskere om det har noe for seg å tilføre kreatin i det hele tatt, så det er med andre ord ikke bevist at det hjelper. Rett mat og rett trening derimot.... Lykke til. Rett mat...hva mener du med det? Nå har det seg slik at jeg er en fattig student og har ikke alltid råd til ordentlig mat 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.