Gå til innhold

Hva drikker dere om kveldene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vann, eplemost, appelsinjuice, eller grønn te. Kan også drikke vanlig te, men ikke etter klokka 18 (da får jeg ikke sove).

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• favn

4

• tiliti

2

• Lucretia

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kakao (om vinteren), brus (i helgene), eplejuice eller vann.

Skrevet

Masse vann. Liker ikke brus og annet søtt, men bonaqua - den nye røde er god syntes jeg.

Endel kaffe også, egentlig for mye.

Skrevet

Grønn farris, eller kanskje grønn te.

Han borti sofa'n her drikker coca cola med peanøtter i *grøsser*.

Kanskje han er gravid??;-))

En venninne fikk kraftige "cravings" for dette under sine graviditeter! ;-)

Gjest Terakotta
Skrevet

Vann fra tuteflaske og et glass rødvin - og noen ganger Latte av pulverkaffe og skummet melk :)

Skrevet

Vann fra tuteflaske og et glass rødvin - og noen ganger Latte av pulverkaffe og skummet melk :)

Hvorfor tuteflaske? Er det alltid slik, eller hender det at du skeier ut med å bruke glass? *S*

Gjest Terakotta
Skrevet

Hvorfor tuteflaske? Er det alltid slik, eller hender det at du skeier ut med å bruke glass? *S*

...jeg bruker flaske om kvelden, på morgen og til middag bruker jeg glass. vi har tv-stue på loftet og der vil vi ikke ha oppvask, og tuteflasker er ikke oppvask, så det så! :-)

Skrevet

Vann, eplemost, appelsinjuice, eller grønn te. Kan også drikke vanlig te, men ikke etter klokka 18 (da får jeg ikke sove).

Var på en helsekostbutikk, der hadde de godt utvalg av te uten koffein! :) Og så sinnsykt mye bedre de smakte enn vanlig te fra rimi..

Skrevet

...jeg bruker flaske om kvelden, på morgen og til middag bruker jeg glass. vi har tv-stue på loftet og der vil vi ikke ha oppvask, og tuteflasker er ikke oppvask, så det så! :-)

:-)

Åkæi! Men det er jo ikke akkurat ILLE å vaske et glass som det bare har vært vann i da! Kan med fordel brukes om igjen uten vask imellom også! ;-)

Men praktisk med tuteflaske når man har sunket godt ned i kosekroken - jeg ser den! *S*

Skrevet

Hæ? Jøssenavn, og jeg som trodde tåteflasker var for babyer

Gjest Terakotta
Skrevet

:-)

Åkæi! Men det er jo ikke akkurat ILLE å vaske et glass som det bare har vært vann i da! Kan med fordel brukes om igjen uten vask imellom også! ;-)

Men praktisk med tuteflaske når man har sunket godt ned i kosekroken - jeg ser den! *S*

Si det til gubben! :) alt SKAL I OPPVASKMASkina SELV OM DET BARE HAR VÆRT VANN I! :)

Gjest Terakotta
Skrevet

Hæ? Jøssenavn, og jeg som trodde tåteflasker var for babyer

Jeg er en stor baby - det vet du vel! :)

Skrevet

Si det til gubben! :) alt SKAL I OPPVASKMASkina SELV OM DET BARE HAR VÆRT VANN I! :)

*S*

Her er det nesten motsatt - han er nom utrolig fristet til å bare banke smulene ut av matboksen og bruke den om igjen! Og skulle ikke forundre meg om han gjør det når jeg ikke ser det!

Skrevet

Vann, pepsi -max, Farris, øl eller rødvin. Men jeg MÅ jo ikke ha noe så fort jeg setter meg ned for å se på tv da :-)

Skrevet

Jeg er en stor baby - det vet du vel! :)

Eh, nei...? Kjenner vi hverandre?

Skrevet

te, vann og meierienes appelsinjuice. Cola en gang i blant

Gjest Terakotta
Skrevet

Eh, nei...? Kjenner vi hverandre?

Ja, jeg er kona til Mr. Kahn :-)

Skrevet

Ja, jeg er kona til Mr. Kahn :-)

Du, nå begynner det å bli vanskelig å holde oversikt over deg, asså. Men ellers, bare bra?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...