dolianer Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Vann, eplemost, appelsinjuice, eller grønn te. Kan også drikke vanlig te, men ikke etter klokka 18 (da får jeg ikke sove). 0 Siter
Tornerose Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Kakao (om vinteren), brus (i helgene), eplejuice eller vann. 0 Siter
shandy Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Masse vann. Liker ikke brus og annet søtt, men bonaqua - den nye røde er god syntes jeg. Endel kaffe også, egentlig for mye. 0 Siter
morsan Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Grønn farris, eller kanskje grønn te. Han borti sofa'n her drikker coca cola med peanøtter i *grøsser*. Kanskje han er gravid??;-)) En venninne fikk kraftige "cravings" for dette under sine graviditeter! ;-) 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Vann fra tuteflaske og et glass rødvin - og noen ganger Latte av pulverkaffe og skummet melk 0 Siter
morsan Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Vann fra tuteflaske og et glass rødvin - og noen ganger Latte av pulverkaffe og skummet melk Hvorfor tuteflaske? Er det alltid slik, eller hender det at du skeier ut med å bruke glass? *S* 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Hvorfor tuteflaske? Er det alltid slik, eller hender det at du skeier ut med å bruke glass? *S* ...jeg bruker flaske om kvelden, på morgen og til middag bruker jeg glass. vi har tv-stue på loftet og der vil vi ikke ha oppvask, og tuteflasker er ikke oppvask, så det så! :-) 0 Siter
Lucretia Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Vann, eplemost, appelsinjuice, eller grønn te. Kan også drikke vanlig te, men ikke etter klokka 18 (da får jeg ikke sove). Var på en helsekostbutikk, der hadde de godt utvalg av te uten koffein! Og så sinnsykt mye bedre de smakte enn vanlig te fra rimi.. 0 Siter
morsan Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 ...jeg bruker flaske om kvelden, på morgen og til middag bruker jeg glass. vi har tv-stue på loftet og der vil vi ikke ha oppvask, og tuteflasker er ikke oppvask, så det så! :-) :-) Åkæi! Men det er jo ikke akkurat ILLE å vaske et glass som det bare har vært vann i da! Kan med fordel brukes om igjen uten vask imellom også! ;-) Men praktisk med tuteflaske når man har sunket godt ned i kosekroken - jeg ser den! *S* 0 Siter
favn Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Vann fra tuteflaske og et glass rødvin - og noen ganger Latte av pulverkaffe og skummet melk Hæ? Jøssenavn, og jeg som trodde tåteflasker var for babyer 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 :-) Åkæi! Men det er jo ikke akkurat ILLE å vaske et glass som det bare har vært vann i da! Kan med fordel brukes om igjen uten vask imellom også! ;-) Men praktisk med tuteflaske når man har sunket godt ned i kosekroken - jeg ser den! *S* Si det til gubben! alt SKAL I OPPVASKMASkina SELV OM DET BARE HAR VÆRT VANN I! 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Hæ? Jøssenavn, og jeg som trodde tåteflasker var for babyer Jeg er en stor baby - det vet du vel! 0 Siter
morsan Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Si det til gubben! alt SKAL I OPPVASKMASkina SELV OM DET BARE HAR VÆRT VANN I! *S* Her er det nesten motsatt - han er nom utrolig fristet til å bare banke smulene ut av matboksen og bruke den om igjen! Og skulle ikke forundre meg om han gjør det når jeg ikke ser det! 0 Siter
serendipity Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Vann, pepsi -max, Farris, øl eller rødvin. Men jeg MÅ jo ikke ha noe så fort jeg setter meg ned for å se på tv da :-) 0 Siter
favn Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Jeg er en stor baby - det vet du vel! Eh, nei...? Kjenner vi hverandre? 0 Siter
Gjest siria Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Vann, eplemost, appelsinjuice, eller grønn te. Kan også drikke vanlig te, men ikke etter klokka 18 (da får jeg ikke sove). te, vann og meierienes appelsinjuice. Cola en gang i blant 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 Eh, nei...? Kjenner vi hverandre? Ja, jeg er kona til Mr. Kahn :-) 0 Siter
favn Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 Ja, jeg er kona til Mr. Kahn :-) Du, nå begynner det å bli vanskelig å holde oversikt over deg, asså. Men ellers, bare bra? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.