Devana Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Er ei jente på 18 år...anbefaler ikke se disse bildene om du er sensitiv på slikt...er noe nakent..Grunnen til at jeg legger ut dette er fordi jeg trenger hjelp. Burde jeg gå ned i vekt, og trene mer? I så fall hvordan? Og burde jeg ta plastisk kirurgi på puppene? Vil ha ærlige meninger...Ikke noe tull... C:\Documents and Settings\Trine\Mine dokumenter\Dok1.htm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Calóni Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Eh..henviser ikke den "linken" til et sted på din pc, altså noe som ingen andre enn deg får tak i? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leyla30 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Mulig jeg har misforstått linken til bildene, men jeg tror nok de ligger kun på din harddisk, og der har hvertfall ikke _jeg_ tilgang... Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Eh..henviser ikke den "linken" til et sted på din pc, altså noe som ingen andre enn deg får tak i? Hehe...ops...hvordan får jeg det ut på en side som dere kan ha tilgang til?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Calóni Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hehe...ops...hvordan får jeg det ut på en side som dere kan ha tilgang til?? Det må være om du har en hjemmeside eller lignende. Men når det er sagt, så kan det være at Webmaster vil reagere på om unge jenter legger ut bilde av puppene sine her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Det må være om du har en hjemmeside eller lignende. Men når det er sagt, så kan det være at Webmaster vil reagere på om unge jenter legger ut bilde av puppene sine her. Har sett noen andre har gjort det. Fikk ikke noe ris da på en måte. Men jeg har ikke hjemmeside..hva skal jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hehe...ops...hvordan får jeg det ut på en side som dere kan ha tilgang til?? Da må du ha et hjemmesideområde... Kanskje du bør legge spørsmål om det på dataforumet, så kan noen sikkert hjelpe deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Calóni Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Har sett noen andre har gjort det. Fikk ikke noe ris da på en måte. Men jeg har ikke hjemmeside..hva skal jeg gjøre? Okay, mulig det er godtatt. Men gjør som Åsemor sier, spør på dataforumet, jeg har egentlig ikke peiling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Oi.. går dårlig å legge ut link fra din harddisk. Kan du ikke sende det på mail da [email protected] Så skal du få min ærlige mening. Hva er din BMI? jenter har en tendens til å alltid finne noe galt med seg selv.. Hvis du ikke har veldig store og tunge bryster så trenger du ikke å stramme opp, heller bedre å vente til du har fått de barna du vil ha da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramix Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Gå på home.no - der klarte til og med en grønnskolling som meg å lage hjemmeside:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.