pip Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Man bør helst være gjennomsnittlig ja. Bruker selv 70D og det er definitivt ikke lett å finne heller. Helst skulle jeg hatt 65 D, men det har jeg aldri funnet. Vi må vel ut på leiting på nettet kanskje? LaLina på St.Hanshaugen fører opp til 65 H. Det har blitt lettere å finne 65 størrelser de siste åra. Før var det bare ett sted i hele Euroa de hadde det, og de var spesialsydd for nettopp den butikken. Og skal en en tur til London er det fremdeles et ok sted å gå innom. Jeg husker ikke navnet, men det ligger ved siden av Harrods. 0 Siter
Atene Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 LaLina på St.Hanshaugen fører opp til 65 H. Det har blitt lettere å finne 65 størrelser de siste åra. Før var det bare ett sted i hele Euroa de hadde det, og de var spesialsydd for nettopp den butikken. Og skal en en tur til London er det fremdeles et ok sted å gå innom. Jeg husker ikke navnet, men det ligger ved siden av Harrods. Rigby & Peller ? 0 Siter
pip Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Rigby & Peller ? yess! Engelsk hoofelverandør av undertøy ;o) Hva heter foresten spiler på engelsk? 0 Siter
Atene Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 yess! Engelsk hoofelverandør av undertøy ;o) Hva heter foresten spiler på engelsk? Wire eller underwire. 0 Siter
pip Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Her finner du det meste på nett: http://www.rigbyandpeller.com/default.asp 0 Siter
pip Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Wire eller underwire. Takk. Tenkte jeg skulle skrive til fabrikken og klage, de sliter hull på BH-ene med en gang. :-( 0 Siter
Atene Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Her finner du det meste på nett: http://www.rigbyandpeller.com/default.asp Har du bestilt derfra selv ? 0 Siter
pip Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Har du bestilt derfra selv ? Nei, jeg har vært der. Men det er ikke de BH-ene jeg har hatt store problemer med, det er det merket LaLina selger. Silene ganger hull i løpet av et par uker (!) etter at de er kjøpt. Og når de i tillegg koster opp i 700 kroner pr stk så syne sjeg det er litt dårlig å putte i spiler med spisse stålkanter. 0 Siter
Lucretia Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 65 DD er inget problem på LaLina på StHanshaugen. Der har de 65 opp til H Ah, takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.