Gå til innhold

Utslitt......

Anbefalte innlegg

Hei dere.

Mye rart skjer for tiden og det er ikke lett å takle alt på en gang. Min mor var nettopp på sykehus og der ble det fastslått at hu trenger hjerteoperasjon. Hu er bare 59 år og min far døde da jeg var 9 så jeg har "bare" henne igjen. Samtidig så ble svigermoren til brødrene mine diagnosert med kreft ( de er gift med to søstre) og de har 5 barn til sammen. Jeg reiste for å hjelpe dem og være med mamma på sykehuset. Det er for meg en selvfølge å hjelpe mamma men når jeg i tillegg var barnepike 6-10 timer i døgnet for den ene broren min og kjørte å hentet og leverte så blir man sliten. Spesielt når man ikke får et takk en gang! og man skal da hjelpe andre samtidig.

Itillegg så vil ikke sjefen la meg fortsette på jobben til høsten pga grunner jeg ikke forstår selv.... Jeg er 50% sykemeldt pga fibromyalgi og bipolar lidelse. Nå bare gråter jeg og vet ikke hva jeg skal gjøre... Håper ikke at det virker som om jeg synes synd på meg selv for nå er ikke livet bra...

Takk for at du tok deg tid til å lese innlegget mitt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145247-utslitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gyram

Hei!

Jeg synes faktisk du skal få lov til å synes litt synd på deg selv. Jeg hadde nok ikke takla å være i din situasjon..

Jeg synes ikke jeg trenger noen takk for at jeg leste innlegget.Jeg leste det for min egen del.. fordi jeg er interessert i å høre om hvordan andre takler livene sine. Så, jeg vil heller takke deg.

Jeg synes ikke du skal stille opp hvis andre ikke viser at de setter pris på det. Prøv å se at det er kjempeviktig at du tar vare på deg selv nå!

Jeg ønsker deg lykke til!

Håper du har en flink lege/psykolog/psykiater!

Skulle ønske jeg kunne sende deg litt energi :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145247-utslitt/#findComment-920457
Del på andre sider

Hei!

Jeg synes faktisk du skal få lov til å synes litt synd på deg selv. Jeg hadde nok ikke takla å være i din situasjon..

Jeg synes ikke jeg trenger noen takk for at jeg leste innlegget.Jeg leste det for min egen del.. fordi jeg er interessert i å høre om hvordan andre takler livene sine. Så, jeg vil heller takke deg.

Jeg synes ikke du skal stille opp hvis andre ikke viser at de setter pris på det. Prøv å se at det er kjempeviktig at du tar vare på deg selv nå!

Jeg ønsker deg lykke til!

Håper du har en flink lege/psykolog/psykiater!

Skulle ønske jeg kunne sende deg litt energi :-)

Takker for at du ga meg litt energi:)

Jeg har en bra lege som tar vare på meg. Jeg skal prøve å få time i denne uka som kommer.

Alt ordner seg, ikke no stress

(vel håper jeg på da)

Håper alt går med deg....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145247-utslitt/#findComment-921010
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...