Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Minst en gang i året blir jeg plaget av noe som jeg har trodd har vært bihulebetennelse. Men mine symptomer stemmer ikke helt med hva jeg "skal" normalt ha. Mest typisk for meg er en forandring av stemmen. Det første jeg merker er at stemmen min høres ut som om jeg snakker i et tomt kjellerrom (tilfluktsrom). Etterpå kommer det litt tykke gulgrønne snørret. Spesielle smerter har jeg ellers ikke, kanskje med unntak av første dag. Jeg kjenner ikke økende smerter hvis jeg bøyer meg fremover. Mest karakteristisk er altså stemmeforandringen. Stemmeforandringen og det tykke snørret plages jeg normalt med i 2-3 uker. Er dette også symptom på bihulebetennelse? Har andre merket det samme? Eller kan dette være noe annet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145354-bihulebetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...