Gjest urquel Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg er saa ustabil i det siste at jeg ikke vet hva jeg skal gjoere. Paa tirsdag tokk jeg en stor overdose, og maatte vaere paa sykehus til torsdag med intravenoest drypp. Jeg ble tilbudt akutt psykehusplass, men mente selv at jeg kunne klare meg helt fint paa egenhaand da det jo egentlig ikke var noen store problemer i livet mitt. Jeg pleier og vaere fin i noen uker etter ett selvmordsforsoek. (burde kanskje nevne at det er andre forsoek paa 6 manedeer og at jeg har en lang historie med depresjon og humoersvingninger) Jeg skulle faa en akutt time med psykiateren min, og tenkte at dette ville gaa greit. Den saakalte akutttimen er 10 mai, saa det foeles som en evighet til, og jeg vet ike hvordan jeg skal holde ut til da. Jeg har en konstant uro i kroppen og vet ikke hvor lenge jeg klarer og unnngaa og gjoere ett nytt selvmordsforsoek. Det er jo egentlig ikke det jeg vil, men jeg blir saa desperat at jeg ikke klarer og ta meg sammen. Jeg tenker hele tiden at jeg ikke trenger og gjoere dette, hvis jeg bare sover litt saa blir det bedre, men det gjoer ikke det. Jeg er sliten, og foeler som om verden skal kollapse hvert oeyeblikk. jeg vil ikke si at jeg er spesielt deperimert for jeg foeler meg ikke trist, jeg er bare sliten, redd og vil at alt dette tullet skal stoppe. Jeg proever og holde meg i aktivitet, men hele tiden foeler jeg at alt kommer til og komme kollapsende ned over meg uansett hva jeg gjoer. Har proevd flere medisiner foer uten at de har hatt noe saerlig effekt. Begynte paa efexor forrige fredag, men etter overdosen har jeg ikek tatt det. Er fortsatt veldig uvel i magen, og paa efexor slutter jeg og spise og sove, saa jeg har ikke lyst til og begynne igjen foer denne kvalmen gir seg. Hvordan takler man slik voldsom desperasjon?? Hvordan holder man ut, den enste timen naar alt virker umulig?? Jeg proever puste oevelser, gjoere repetitive ting, men ingenting virker. Jeg skjelver, og blir saa overveldet at alt virker vanskelig. Selv det og ligge stille, mens jeg venter paa og sove. Er det noen som har noen gode raad???? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145359-hjelp-vet-ikke-hva-jeg-skal-gjoere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mange muligheter Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hvis du kom hjem i forgårs fra sykehuset, men er blitt dårligere siden da, kanskje du kan få lov å komme tilbake? Hva med beroligende medisin inntil du kommer til akutt-timen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145359-hjelp-vet-ikke-hva-jeg-skal-gjoere/#findComment-920174 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tou Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ta kontakt med legevakta og fortell hvordan du har det 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145359-hjelp-vet-ikke-hva-jeg-skal-gjoere/#findComment-921033 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.