kristinpistin Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hei! Jeg er 21 år og har lenge vært plaget med mageproblemer. Dette har vart i ca.1 år, og det har blitt en del bedre etter jeg sluttet å drikke melk. Likevel har jeg stadig mageknip og vekslende avføring. ellers r jeg stort sett sunn og frisk. Jeg har lest litt om irritabel tarm, og tror at det kan være det feiler meg. Men likevel; kan det være noe annet, og bør jeg oppsøke lege? ps; jeg har en enegged tvillingsøster som er plaget med det samme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente831365380491 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 laktoseintoleranse? cøliaki? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bakterie i tarmen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Kanskje være bakterie i tarmen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monica2002 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg har også slitt med slike problemer. Jeg er lakto-ovo vegetarianer og trodde at problemene kom av den kosten jeg spiser. Men så bestemte jeg meg for å kutte ut brød i en periode, og da ble jeg helt fin i magen! Nå har jeg kuttet ut brødet helt. :-) Jeg vet ikke hva i brødet som lager problemer for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg har også slitt med slike problemer. Jeg er lakto-ovo vegetarianer og trodde at problemene kom av den kosten jeg spiser. Men så bestemte jeg meg for å kutte ut brød i en periode, og da ble jeg helt fin i magen! Nå har jeg kuttet ut brødet helt. :-) Jeg vet ikke hva i brødet som lager problemer for meg. Gluten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg lider av irritert tykktarm, og har blitt relativt frisk ved å legge om kostholdet mitt. Det er en fordel å dra til legen slik at du får utelukket andre lidelser, og så må man belage seg på en del prøving og feiling for å finne det rette kostholdet. Selv har jeg funnet ut at salat, rent kjøtt og mørkt brød. Styrer unna sukker og en del fett, og da føler jeg meg frisk og rask:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.