Gå til innhold

Anbefalte innlegg

redcovered

Jeg har fått Kjønnsvorter, og må pensle på til de forsvinner. Men når de forsvinner, vil jeg fremdeles ha viruset i kroppen da?For jeg har hørt at de kan komme tilbake. Han som smitta eg har ikke synlige vorter, hvorfor får ikke han det?håper det er noen snille sjeler der ute som vil hjelpe meg, jeg har allerede brukt 400kr hos lege på dette her, burde vært gratis!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145549-kj%C3%B8nnsvorter-for-alltid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest me,myself and I

Har hørt om personer som har fått kjønnsvorter/Condylomer fjernet med laser på sykehuset.En gyn. kan også fjerne dem, men det er visstnok veldig ubehagelig, må stikke mange bed.sprøyter og deretter skrape kjønnsvortene av.

Vet ikke om du kommer til å bli kvitt dem foralltid, der vil kanskje "poppe" opp en eller flere nå og da. Og jeg tror ikke du blir kvitt viruset, men det er jo ikke sikkert at vortene bryter ut igjen.

Men vær forsiktig hvis du barberer deg, det sprer seg jo på den måten også, hvis du bruker barberhøvel der nede, og så kanskje på beina og under armene... Bare et lite tips.

Men hadde jeg vært deg, ville jeg hørt med legen om å få henvisning til laserfjerning..

Lykke til........

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...