Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør vi da?

Hvis jeg f x klipper meg. Regner med at det er penger nok på kontoen. Kan hende noe blir trukket, eller kanskje det ble dyrere enn medregnet.

Ingen dekning på kontoen?

"varen" er jo levert , og betale må man.....

Hva skjer, jeg har ofte lurt på dette. Tannlege også

:-)

Gjest får en giro
Skrevet

Man får med en giro. På samme måte som hvis betalingsautomaten ikke virker osv.

Enkelt og greit. (Er man ute etter å jukse / stikke fra regningen, kan man jo like gjerne rane en ganmmel dame på veien og betale cash hos frisøren med ransutbyttet..)

Skrevet

Man MÅ ikke gå til frisøren, særlig ikke hvis man ikke vet om det er penger nok på kontoen.

Er det ikke litt flaut da, å stå der finne ut det etterpå, for deretter å måtte be om en giro?

Skrevet

Man MÅ ikke gå til frisøren, særlig ikke hvis man ikke vet om det er penger nok på kontoen.

Er det ikke litt flaut da, å stå der finne ut det etterpå, for deretter å måtte be om en giro?

Nei...jeg vet det :-)

Bare en situasjon jeg har sett for meg...kunne vært så typisk meg

Gjest dagens unge altså!
Skrevet

Man får med en giro. På samme måte som hvis betalingsautomaten ikke virker osv.

Enkelt og greit. (Er man ute etter å jukse / stikke fra regningen, kan man jo like gjerne rane en ganmmel dame på veien og betale cash hos frisøren med ransutbyttet..)

nei, skal ban først stjele så er det bedre å stjele fra en rådyr frisørsalong enn en stakars gammel dame !

Skrevet

Jeg gikk til en liten frisørsalong der det kun jobbet to stk som selv drev salongen. De har for det meste bare stamkunder, og blir kjent med kundene etterhvert. De kjente alltid meg igjen... en gang jeg hadde glemt å ta ut penger (de tar ikke kort der) så kunne jeg bare løpe ut til nærmeste minibank (200 m unna) og komme tilbake. De kjenner kundene sine og stoler på dem. Syns det er greit. Da blir det ikke så flaut heller.

(skreiv "gikk" ikke fordi jeg har bytta salong, men fordi jeg ikke lenger har råd til å gå til frisør nå som jeg er student, så farger håret selv nå)

Skrevet

Jeg gikk til en liten frisørsalong der det kun jobbet to stk som selv drev salongen. De har for det meste bare stamkunder, og blir kjent med kundene etterhvert. De kjente alltid meg igjen... en gang jeg hadde glemt å ta ut penger (de tar ikke kort der) så kunne jeg bare løpe ut til nærmeste minibank (200 m unna) og komme tilbake. De kjenner kundene sine og stoler på dem. Syns det er greit. Da blir det ikke så flaut heller.

(skreiv "gikk" ikke fordi jeg har bytta salong, men fordi jeg ikke lenger har råd til å gå til frisør nå som jeg er student, så farger håret selv nå)

Sånn er det er jeg går også. Kan godt betale uka etter hvis jeg ikke har penger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...