Gå til innhold

forfulgt

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Jeg er forfulgt. Jeg kommuniserte med Gud går natt, følte det var noen på rommet der jeg er innlagt. Dro hjem på perm i dag, hadde det så utrolig vondt inni meg, men det ligger folk i sengen min, jeg ser de ikke, men jeg føler de, for jeg har hørt dem før. Jeg er forfulgt og Gud hater meg. Jeg har det helt forferdelig. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Tørr nesten ikke være i huset, men orker ikke være der jeg er innlagt heller. HJELP

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145579-forfulgt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest turidtulla

Fortalte du til personalet der du er innlagt, hvorfor du måtte dra? Hvis ikke, kunne det være en idé å gjøre det? Hva skal til for at du kan føle deg trygg? Må være fryktelig fryktelig skremmende å føle at du er forfulgt. Noen du kan stole på som kan være hos deg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145579-forfulgt/#findComment-921487
Del på andre sider

Fortalte du til personalet der du er innlagt, hvorfor du måtte dra? Hvis ikke, kunne det være en idé å gjøre det? Hva skal til for at du kan føle deg trygg? Må være fryktelig fryktelig skremmende å føle at du er forfulgt. Noen du kan stole på som kan være hos deg?

Hei vennen.

Vet du hva. Gud klarer aldri å hate deg. Kanskje du søker etter et sted å legge skylden for at det rett og slett kan føles bedre? Jeg syns det er godt å legge skylden der den hører hjemme.

En periode mens mannen min var mye borte følte jeg meg veldig redd. Turte ikke å sitte i sofaen for da hadde jeg ryggen til vinduet. Følte hele tiden at jeg ble iaktatt.Tente på alle lys satt med ryggen inntil veggen og lukket de gardiner som var mulig.

Når jeg la meg satt jeg i senga med lyset på til jeg utmattet til slutt sloknet noen minutter.

Det er så grusomt å være så redd. Benytt deg av en hjelpetelefon i kveld eller be en venn komme hjem til deg.

Du kan også be Gud om å gi deg styrke til å holde ut hvis du vil gi han en ny sjanse. Bare fortell han alt du syns er vanskelig og be han ta over bekymringene dine slik at du får hvile.

Han vet at du streber, men venter kanskje på at du skal ta det første skrittet....

Skal tenke mye på deg i kveld.

Varm og trygg hold-rundt-deg-kos-fra Chey

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145579-forfulgt/#findComment-921767
Del på andre sider

Hei vennen.

Vet du hva. Gud klarer aldri å hate deg. Kanskje du søker etter et sted å legge skylden for at det rett og slett kan føles bedre? Jeg syns det er godt å legge skylden der den hører hjemme.

En periode mens mannen min var mye borte følte jeg meg veldig redd. Turte ikke å sitte i sofaen for da hadde jeg ryggen til vinduet. Følte hele tiden at jeg ble iaktatt.Tente på alle lys satt med ryggen inntil veggen og lukket de gardiner som var mulig.

Når jeg la meg satt jeg i senga med lyset på til jeg utmattet til slutt sloknet noen minutter.

Det er så grusomt å være så redd. Benytt deg av en hjelpetelefon i kveld eller be en venn komme hjem til deg.

Du kan også be Gud om å gi deg styrke til å holde ut hvis du vil gi han en ny sjanse. Bare fortell han alt du syns er vanskelig og be han ta over bekymringene dine slik at du får hvile.

Han vet at du streber, men venter kanskje på at du skal ta det første skrittet....

Skal tenke mye på deg i kveld.

Varm og trygg hold-rundt-deg-kos-fra Chey

høres nesten ut som det kan være lurt at du er innlagt.. det du må vite er at det er ingen gud, ihvertfall ikke på en slik måte du tenker det. og hvis det var en gud ville han aldri hate en person. han har selv laget den personen og kan kvitte seg med han\henne når han vil.

følelser er rare ting, følelsene om at det er personer i sengen din er falske og du må få hjelp til og skjønne dette så du kan ignorere det på riktig måte, jeg skjønner hvordan det er og være redd.. jeg har ligget i sengen og tenkt "hvordan kan jeg noensinne tørre og være utendørs!" men det var når jeg var liten altså.. sanheten er at verden er snill og nesten alle personer er villige til og hjelpe deg :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145579-forfulgt/#findComment-921815
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...