oversikt1365380690 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Eg har ein venn som har veldig skiftande humør omtrent kvar dag, i det eine øyeblikket er han glad, i det andre sur/fornerma. Han er slik mot alle, ingen av klassekameratane/vennene hans forstår han, og eg lurer på om det er mulig han har nåken problem som me ikkje veit om. Eg føler ikkje at eg og han er gode nok venner til at eg kan spør han direkte ut om problemet. Eg er redd han i tilfelle ikkje vil svara, og bli sur for godt. Det er veldig frustrerande for eg bryr meg om han, og eg veit aldri kva han tenker eller føler. Korleis kan eg få han til å snakka, eller få bedre kontakt med han sånn at eg kan forstå han bedre? Har du nåken aning om kva som kan ver ein eventuell årsak?Takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145669-nils-h%C3%A5vard-dahl-har-du-n%C3%A5ken-tankar-om-saken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.