Ginny26 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg har ganske sensitiv mage og blir raskt matforgiftet. I tillegg 'bråker' det mye i magen og jeg har tidvis mye luft i tarmene. Spesiellt ille er det etter at jeg har spist rødt kjøtt eller drukket alkohol, men jeg lurer også på om problemet kan skyldes såkalt melkeintolleranse? Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Finnes det reseptfrie medisiner på apoteket som reduserer luftproduksjonen eller er det eventuellt noen naturmedisiner jeg kan bruke? Mat jeg bør unngå å spise? Dette er iferd med å bli et stort sosialt problem og jeg trenger gode råd... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Prøv en melkefri diett i 2 uker så vil du fort se om det er melken som er problemet. Men da må du kutte ut ALT med melk i i den perioden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristinpistin Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 hei, hei..har akkurat samme greiene..har vært å tatt masse prøver som jeg skal få svar på på mandag..men jeg har lest litt om irritabel tarm og tror det kan være det som er problemet..det er visst helt normalt..men kan sikkert være melk i tillegg..jeg er blitt en del bedre etter jeg sluttet med melken...tvi tvi... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hekta Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 på apoteket har de piller for å mindre luftproduksjon, miniform eller noe slikt. Bare å gå innom et apotek så hjelper de deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.