Gå til innhold

Sjenerende mageproblemer?

Ginny26

Anbefalte innlegg

Jeg har ganske sensitiv mage og blir raskt matforgiftet. I tillegg 'bråker' det mye i magen og jeg har tidvis mye luft i tarmene. Spesiellt ille er det etter at jeg har spist rødt kjøtt eller drukket alkohol, men jeg lurer også på om problemet kan skyldes såkalt melkeintolleranse? Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Finnes det reseptfrie medisiner på apoteket som reduserer luftproduksjonen eller er det eventuellt noen naturmedisiner jeg kan bruke? Mat jeg bør unngå å spise? Dette er iferd med å bli et stort sosialt problem og jeg trenger gode råd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jubalong70

Prøv en melkefri diett i 2 uker så vil du fort se om det er melken som er problemet.

Men da må du kutte ut ALT med melk i i den perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kristinpistin

hei, hei..har akkurat samme greiene..har vært å tatt masse prøver som jeg skal få svar på på mandag..men jeg har lest litt om irritabel tarm og tror det kan være det som er problemet..det er visst helt normalt..men kan sikkert være melk i tillegg..jeg er blitt en del bedre etter jeg sluttet med melken...tvi tvi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på apoteket har de piller for å mindre luftproduksjon, miniform eller noe slikt. Bare å gå innom et apotek så hjelper de deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...