pirko Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/05/05/397598.html Du trenger ikke være ung, du trenger heller ikke være vakker, men damene henger etter deg uansett så lenge du har penger...egen rase disse damene...men fint for oss som frykter alderen..hmm...så var det disse penga da.. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Jada jada, slik er vi alle sammen. :-) 0 Siter
KaVa Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 ...Og mannfolk faller for silikonpupper.... Egen rase, disse mannfolka ;-) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Har sett verre eksempler. En søkkrik gubbe på nesten 80 var(er) gift med en i tyveårene. Han synes det var helt greit selv om han visste at hun ikke hadde følelser for ham ;o) 0 Siter
Gjest quando Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 De få gangene du opptrer på DOL, er det for å eksponere din misunnelighet på det faktum at unge kvinner lett faller for modne menn. Du må ha noen veldig tunge traumaer rundt dette. Du klarer altså ikke få deg dame, og det er liksom de modne mennene som har skylden? Etter min mening, er det vel så mange unge griser, som gamle. Patetisk, er det du er. 0 Siter
Babette Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Gult kort til Kristoffer Egeberg. Hva sags norsk er dette? "Klum separerte seg i fra hennes mann". Det heter sin mann. Kan dette være direkte oversatt fra "her husband"? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Gult kort til Kristoffer Egeberg. Hva sags norsk er dette? "Klum separerte seg i fra hennes mann". Det heter sin mann. Kan dette være direkte oversatt fra "her husband"? Sikkert. Jeg faller ofte i samme fella selv når jeg oversetter det jeg har skrevet på engelsk først, til norsk. Enda jeg er norsk og burde kunne språket mitt godt nok. 0 Siter
Babette Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Sikkert. Jeg faller ofte i samme fella selv når jeg oversetter det jeg har skrevet på engelsk først, til norsk. Enda jeg er norsk og burde kunne språket mitt godt nok. Da blir jeg nesten nødt til å dele ut et gult kort til deg også. Værsågod. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Gult kort til Kristoffer Egeberg. Hva sags norsk er dette? "Klum separerte seg i fra hennes mann". Det heter sin mann. Kan dette være direkte oversatt fra "her husband"? *grøsser* Det burde være mulig å forvente litt korrekturlesing. 0 Siter
Babette Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 *grøsser* Det burde være mulig å forvente litt korrekturlesing. Enig. Men kanskje korrekturleserne heller ikke kan norsk? Vet du om aviser fortsatt har korrekturlesere, forresten, eller må journalistene selv ta ansvaret for korrekturen? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Enig. Men kanskje korrekturleserne heller ikke kan norsk? Vet du om aviser fortsatt har korrekturlesere, forresten, eller må journalistene selv ta ansvaret for korrekturen? Det varierer litt. Men som regel går en sak gjennom minst to ledd etter journalisten, slik at det er rikelig med anledninger til å oppdage feilene. Allikevel sniker noen innbitte smjævler seg gjennom av og til... Med nettpublisering blir det adskillig mer slurv. Der går det raskere, og kontroll-leddene mangler som regel. 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Ung??? Kjerringa er jo tredve!!! Hrmpf..! Det er da relativt ungt... (*sukk*) 0 Siter
Gjest Heksia Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Enig. Men kanskje korrekturleserne heller ikke kan norsk? Vet du om aviser fortsatt har korrekturlesere, forresten, eller må journalistene selv ta ansvaret for korrekturen? Korrekturlesning? Du skrev selv "Hva sags norsk er dette? ". Tjihi... Ellers er jeg enig ang. korrekturlesning i aviser... 0 Siter
Babette Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Korrekturlesning? Du skrev selv "Hva sags norsk er dette? ". Tjihi... Ellers er jeg enig ang. korrekturlesning i aviser... Ja, korrekturleseren min er i streik i dag. Vaskehjelpen og sjåføren likeså. 0 Siter
Kakel Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Er han en gammel gris, eller bare en gammel kjekk mann? Jeg syns det siste. http://images.google.com/images?q=%22Flavio+Briatore+%22&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=no 0 Siter
pirko Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Skrevet 7. mai 2004 De få gangene du opptrer på DOL, er det for å eksponere din misunnelighet på det faktum at unge kvinner lett faller for modne menn. Du må ha noen veldig tunge traumaer rundt dette. Du klarer altså ikke få deg dame, og det er liksom de modne mennene som har skylden? Etter min mening, er det vel så mange unge griser, som gamle. Patetisk, er det du er. nei..er for ung vettu..kjipt at man må vente i 20 år til før man får seg dame.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.