Gjest turbolips Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg har alltid vært tynn. Nå det siste året har jeg plutselig fått mer flesk på kroppen, tydeligst magen og hoftene. Jeg spiser kanskje 3-4 brødskiver pr dag, kanskje en middag, og ikke spesielt mye godterier. Jeg syns ikke jeg spiser mye, så hva har skjedd? Jeg sykler/går hver dag. Jeg vil gjerne trene,men vet ikke om det hjelper. Har ofte hørt om "feil trening i forhold til ditt og datt". Da kan jeg si jeg er ei jente,21 år, 174cm, 59kg, ikke spesielt godt trent. Noen som har noen forslag? Ingen vits i å trene hvis det ikke blir noe resultat så jeg vil gjøre det riktig hvis jeg først skal gjøre noe! Jeg vil ikke bruke treningsstudio. Takknemmlig for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Vekta er lav i forhold til høyden. Om du vil forbrenne fett kan du sykle, jogge, svømme, drive med hagearbeid til du blir svett.. hoppe på trampoline, danse.. Driv på så du blir svett og litt andpusten og i minst 30 min pr gang. Kanskje kan det være lurt å ta sit-ups. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det er helt vanlig at en endrer litt fasong når en kommer til visse alderstrinn i livet. Du er ikke noe overvektig og bør ikke bekymre deg over at du er blitt litt rundere, vær stolt av det. Tren som du pleier, ikke for å bli tynnere men for å bli sterker, få sterkere muskler osv. Spesielt viktig for oss jenter er magemusklene. Disse hjelper oss til å holde oss rette i ryggen og få fin holdning. Tren som vanlig du. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.