Gjest trenger gulost... Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Her hvor jeg bor er det kun Rimi, Rema, Kiwi og Meny, og også en helt uavhengig dagligvarebutikk... Det er nå tomt for mange frysevarer og osteprodukter i alle butikkene... Har Coop-kjeden fortsatt slike varer? Kan kjøre til både Obs og Prix, men det er et stykke, så jeg spør her om hvilke erfaringer dere har først! 0 Siter
petter smart Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 COOP er jo ikke rammet av streiken, så med mindre noen andre er veldig glad i ost o.l. så skal de ha det. Her er ikke engang rimi butikkene tomme for noe som helst. 0 Siter
Gjest ukjent66 Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Ja, da. De LO-organiserte butikkene har mat så det holder. Jævla sleipt spør du meg 0 Siter
Gjest girlie22 Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 akkurat nå er jeg glad jeg bor i Tromsø og slipper streik! 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Har ikke sett mangel på noenting enda jeg. Her på Løkka får man handlet alt enda. Ser at Kiwi er tom for ost og dopapir men de andre har. 0 Siter
Kakel Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Kiwi streiker da ikke??? Ja, jaggu har du et "fint nick" .) 0 Siter
Gjest nytt nick Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Ja, jaggu har du et "fint nick" .) Ja, men nå ble det plutselig... 0 Siter
Gjest gammelt og meget slitt nick Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Ja, men nå ble det plutselig... jepp 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Coop-kjeden har eget lager, så der er det bra med varer i hyllene. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Har ikke sett mangel på noenting enda jeg. Her på Løkka får man handlet alt enda. Ser at Kiwi er tom for ost og dopapir men de andre har. Har Jokern? Begynner å få panikk jeg og.. har en dorull igjen. : ( 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Ja, da. De LO-organiserte butikkene har mat så det holder. Jævla sleipt spør du meg Det er jo de organiserte som steriker da panne.... Og gjør at det blir tomt i hyllene. Transporten. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Har Jokern? Begynner å få panikk jeg og.. har en dorull igjen. : ( Hadde på Rimi i Hausmannsgate i hvert fall på mandag. Jeg har ikke vært på Joker men spar har fremdeles dopapir. Jeg har kjøpt to ruller i dag. Eneste jeg er redd for at jeg skal gå tom for. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.