Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et problem med at brokkoli'n blir fort vissen og muggen når den ligger på kjøkkenet. Er det noen som veit hvordan den best kan oppbevares??

På forhnd takk folkens:-)

Fortsetter under...

Skrevet

I fryser'n! :) Forvell den først - så har du alltid "ferskvare".

Skrevet

I fryser'n! :) Forvell den først - så har du alltid "ferskvare".

Hvorfor har du byttet tilbake til Kakel nå da?

*nysgjerrig*

Skrevet

Hvorfor har du byttet tilbake til Kakel nå da?

*nysgjerrig*

Syns det andre så stygt ut - likte ikke layouten på nicket - hehe. Snart er jeg sikkert "meg selv" igjen - når skoleungene har skjønt at jeg ikke er her mer....)

Skrevet

Syns det andre så stygt ut - likte ikke layouten på nicket - hehe. Snart er jeg sikkert "meg selv" igjen - når skoleungene har skjønt at jeg ikke er her mer....)

Jeg liker best det vanlige jeg og så synes jeg gubben din har fått et forferdelig krigers nick. Han kunne gått tilbake til det gamle som hørtes mye mer koselig ut ;o)

Skrevet

Jeg liker best det vanlige jeg og så synes jeg gubben din har fått et forferdelig krigers nick. Han kunne gått tilbake til det gamle som hørtes mye mer koselig ut ;o)

Det er webmaster som "eier" Flisgubben-nicket og de har ikke tenkt å gi han det bursdagspresang engang.......tror jeg - og han liker det ikke selv - syns det hørtes ut som en appendix til meg - eller noe - hehe

jeg syns han skulle kalt seg "gubben" :) - for det er det han heter.

Annonse

Skrevet

Det er webmaster som "eier" Flisgubben-nicket og de har ikke tenkt å gi han det bursdagspresang engang.......tror jeg - og han liker det ikke selv - syns det hørtes ut som en appendix til meg - eller noe - hehe

jeg syns han skulle kalt seg "gubben" :) - for det er det han heter.

Kanskje vi skulle be webbis gi ham tilbake navnet ;o). Jeg tenker på Djenkis Khan og får litt hetta.

Gubben høres mye bedre ut.

Skrevet

Kanskje vi skulle be webbis gi ham tilbake navnet ;o). Jeg tenker på Djenkis Khan og får litt hetta.

Gubben høres mye bedre ut.

Pøh - han gir ikke ved dørene - så.... :)

Skrevet

Jeg har alltid lagt min i kjøleskapet, holder i allefall to uker.

Skrevet

Pøh - han gir ikke ved dørene - så.... :)

Da får'n skifte til gubben spør du meg altså.

Skrevet

Da får'n skifte til gubben spør du meg altså.

Jeg liker klangen i Mr.Kahn jeg - mørk og mandig! :) *s*

inhabil

Skrevet

Jeg liker klangen i Mr.Kahn jeg - mørk og mandig! :) *s*

inhabil

Nå gjorde du meg bare nysgjerrig på hvordan han ser ut. Er han ikke høy og mørk og mandig da;o)

Før trodde jeg han var liten og rund. Hmmmm. Kanskje nicket har noe å si. hehe

Skrevet

Nå gjorde du meg bare nysgjerrig på hvordan han ser ut. Er han ikke høy og mørk og mandig da;o)

Før trodde jeg han var liten og rund. Hmmmm. Kanskje nicket har noe å si. hehe

|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-HD

(glidelås) :)

Annonse

Gjest fint nick
Skrevet

Hva var det andre nicket da?

Gjest fint nick
Skrevet

terakotta

Det var da fint:) Men er jo ok med flere nick...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...