G-bo Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Har et problem med at brokkoli'n blir fort vissen og muggen når den ligger på kjøkkenet. Er det noen som veit hvordan den best kan oppbevares?? På forhnd takk folkens:-) 0 Siter
Kakel Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 I fryser'n! Forvell den først - så har du alltid "ferskvare". 0 Siter
Gemini Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 I fryser'n! Forvell den først - så har du alltid "ferskvare". Hvorfor har du byttet tilbake til Kakel nå da? *nysgjerrig* 0 Siter
Kakel Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Hvorfor har du byttet tilbake til Kakel nå da? *nysgjerrig* Syns det andre så stygt ut - likte ikke layouten på nicket - hehe. Snart er jeg sikkert "meg selv" igjen - når skoleungene har skjønt at jeg ikke er her mer....) 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Syns det andre så stygt ut - likte ikke layouten på nicket - hehe. Snart er jeg sikkert "meg selv" igjen - når skoleungene har skjønt at jeg ikke er her mer....) Jeg liker best det vanlige jeg og så synes jeg gubben din har fått et forferdelig krigers nick. Han kunne gått tilbake til det gamle som hørtes mye mer koselig ut ;o) 0 Siter
Kakel Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Jeg liker best det vanlige jeg og så synes jeg gubben din har fått et forferdelig krigers nick. Han kunne gått tilbake til det gamle som hørtes mye mer koselig ut ;o) Det er webmaster som "eier" Flisgubben-nicket og de har ikke tenkt å gi han det bursdagspresang engang.......tror jeg - og han liker det ikke selv - syns det hørtes ut som en appendix til meg - eller noe - hehe jeg syns han skulle kalt seg "gubben" - for det er det han heter. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Det er webmaster som "eier" Flisgubben-nicket og de har ikke tenkt å gi han det bursdagspresang engang.......tror jeg - og han liker det ikke selv - syns det hørtes ut som en appendix til meg - eller noe - hehe jeg syns han skulle kalt seg "gubben" - for det er det han heter. Kanskje vi skulle be webbis gi ham tilbake navnet ;o). Jeg tenker på Djenkis Khan og får litt hetta. Gubben høres mye bedre ut. 0 Siter
Kakel Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Kanskje vi skulle be webbis gi ham tilbake navnet ;o). Jeg tenker på Djenkis Khan og får litt hetta. Gubben høres mye bedre ut. Pøh - han gir ikke ved dørene - så.... 0 Siter
Tornerose Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Jeg har alltid lagt min i kjøleskapet, holder i allefall to uker. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Pøh - han gir ikke ved dørene - så.... Da får'n skifte til gubben spør du meg altså. 0 Siter
Kakel Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Da får'n skifte til gubben spør du meg altså. Jeg liker klangen i Mr.Kahn jeg - mørk og mandig! *s* inhabil 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Jeg liker klangen i Mr.Kahn jeg - mørk og mandig! *s* inhabil Nå gjorde du meg bare nysgjerrig på hvordan han ser ut. Er han ikke høy og mørk og mandig da;o) Før trodde jeg han var liten og rund. Hmmmm. Kanskje nicket har noe å si. hehe 0 Siter
Kakel Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Nå gjorde du meg bare nysgjerrig på hvordan han ser ut. Er han ikke høy og mørk og mandig da;o) Før trodde jeg han var liten og rund. Hmmmm. Kanskje nicket har noe å si. hehe |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-HD (glidelås) 0 Siter
Gjest fint nick Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Syns det andre så stygt ut - likte ikke layouten på nicket - hehe. Snart er jeg sikkert "meg selv" igjen - når skoleungene har skjønt at jeg ikke er her mer....) Hva var det andre nicket da? 0 Siter
Gjest fint nick Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 terakotta Det var da fint:) Men er jo ok med flere nick... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.