Gå til innhold

HVOR mange her har problemer med CHELLO INTERNETT??

Anbefalte innlegg

Gjest bytter til telenor neste mnd
Skrevet

Jeg kan ikke TROOO det!!! Når er det gått 4 forbanna uker og INGEN gjør NOE??? Jeg har en internett hastighet på opptil litt over 200 og opptil 1080!! Og jeg kan LOVE det det svinger som en huske frem og tilbake i minuttet!!! Nå er den på 447 og 30 sekunder etterpå på 882 kbit/s Var ALDRI så dårlig som de siste ukene før. ALDRI! Og jeg oppgraderte fra chello classic til chello plus. Men hva pokker er vitsen når den ligger på opptil 600 - 800 kbi/s hele dagen og 1080 og noe i alt fra 1 til 3 timer i døgnet???

Fortsetter under...

Skrevet

Selv har jeg aldri hatt Chello, så det kan jeg ikke uttale meg om. Men vi er mer fornøyd med NextGenTel enn Telenor, hvis det er ADSL du snakker om.

Gjest bytter internett leverandør neste mnd
Skrevet

Selv har jeg aldri hatt Chello, så det kan jeg ikke uttale meg om. Men vi er mer fornøyd med NextGenTel enn Telenor, hvis det er ADSL du snakker om.

greit da blir det next gentel

Skrevet

greit da blir det next gentel

Vi har brukt NextGenTel i flere år og er veldig fornøyde. Det har aldri vært noe tull med dem, og hver gang vi har sjekket med et speedometer har vi bestandig fått høyere hastighet enn vi betaler for.

Skrevet

Vi har brukt NextGenTel i flere år og er veldig fornøyde. Det har aldri vært noe tull med dem, og hver gang vi har sjekket med et speedometer har vi bestandig fått høyere hastighet enn vi betaler for.

NextGenTel er teknisk bra. Men man må bare be om at man ikke får noen ordentlige problemer, for kundesupporten deres er uten tvil den dårligste av alle leverandørene.

"........................."

Skrevet

NextGenTel er teknisk bra. Men man må bare be om at man ikke får noen ordentlige problemer, for kundesupporten deres er uten tvil den dårligste av alle leverandørene.

"........................."

Det ville jeg ikke si, selv om vi aldri har hatt behov for å kontakte support, så vet jeg om andre som har det og de er superfornøyde. De som er mest misfornøyd er Tele2-kunder, aldri har jeg hørt på maken til dårlig service.

Annonse

Skrevet

Det ville jeg ikke si, selv om vi aldri har hatt behov for å kontakte support, så vet jeg om andre som har det og de er superfornøyde. De som er mest misfornøyd er Tele2-kunder, aldri har jeg hørt på maken til dårlig service.

Vel, unntak finnes uten tvil. Men jo - nextgentel har norges dårligste kundesupport og interne komunikasjon. Det er allmenn kjent. Men det er jo noen som er heldig og slipper å oppdage det.

".........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...