Gjest bytter til telenor neste mnd Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Jeg kan ikke TROOO det!!! Når er det gått 4 forbanna uker og INGEN gjør NOE??? Jeg har en internett hastighet på opptil litt over 200 og opptil 1080!! Og jeg kan LOVE det det svinger som en huske frem og tilbake i minuttet!!! Nå er den på 447 og 30 sekunder etterpå på 882 kbit/s Var ALDRI så dårlig som de siste ukene før. ALDRI! Og jeg oppgraderte fra chello classic til chello plus. Men hva pokker er vitsen når den ligger på opptil 600 - 800 kbi/s hele dagen og 1080 og noe i alt fra 1 til 3 timer i døgnet??? 0 Siter
Gemini Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Selv har jeg aldri hatt Chello, så det kan jeg ikke uttale meg om. Men vi er mer fornøyd med NextGenTel enn Telenor, hvis det er ADSL du snakker om. 0 Siter
Gjest bytter internett leverandør neste mnd Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Selv har jeg aldri hatt Chello, så det kan jeg ikke uttale meg om. Men vi er mer fornøyd med NextGenTel enn Telenor, hvis det er ADSL du snakker om. greit da blir det next gentel 0 Siter
Tornerose Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 greit da blir det next gentel Vi har brukt NextGenTel i flere år og er veldig fornøyde. Det har aldri vært noe tull med dem, og hver gang vi har sjekket med et speedometer har vi bestandig fått høyere hastighet enn vi betaler for. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Vi har brukt NextGenTel i flere år og er veldig fornøyde. Det har aldri vært noe tull med dem, og hver gang vi har sjekket med et speedometer har vi bestandig fått høyere hastighet enn vi betaler for. NextGenTel er teknisk bra. Men man må bare be om at man ikke får noen ordentlige problemer, for kundesupporten deres er uten tvil den dårligste av alle leverandørene. "........................." 0 Siter
Tornerose Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 NextGenTel er teknisk bra. Men man må bare be om at man ikke får noen ordentlige problemer, for kundesupporten deres er uten tvil den dårligste av alle leverandørene. "........................." Det ville jeg ikke si, selv om vi aldri har hatt behov for å kontakte support, så vet jeg om andre som har det og de er superfornøyde. De som er mest misfornøyd er Tele2-kunder, aldri har jeg hørt på maken til dårlig service. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Det ville jeg ikke si, selv om vi aldri har hatt behov for å kontakte support, så vet jeg om andre som har det og de er superfornøyde. De som er mest misfornøyd er Tele2-kunder, aldri har jeg hørt på maken til dårlig service. Vel, unntak finnes uten tvil. Men jo - nextgentel har norges dårligste kundesupport og interne komunikasjon. Det er allmenn kjent. Men det er jo noen som er heldig og slipper å oppdage det. ".........................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.