Gjest Antisugar Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg skal ned 25 kg! Jeg har begynt å trene 3 (4) ganger i uka, hovedsaklig styrke (bodypump/styrkeprogram) men også step/styrke og fatburnertimer. Jeg HATER å sykle, derfor er det ikke lagt opp i programmet mitt. Av matendringer har jeg gjort følgende: Kuttet ut omtrent alt brød og erstattet frokost med frukt og vann, lunsj med salat (uten brød og mais, og med minimalt lett-dressing), spiser vanlig middag, men har halvert rismengden (spiser ikke poteter og pasta), og så evt. frukt dersom jeg blir sulten på kvelden. Prøver å ikke spise etter kl 19. Tror dere dette vil funke? Spesielt treningen? På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Proteiner og fett! Du spiser jo så si bare karbohydrater i kosten din. Blir ikke effektiv slanking av det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.