Gjest Antisugar Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg skal ned 25 kg! Jeg har begynt å trene 3 (4) ganger i uka, hovedsaklig styrke (bodypump/styrkeprogram) men også step/styrke og fatburnertimer. Jeg HATER å sykle, derfor er det ikke lagt opp i programmet mitt. Av matendringer har jeg gjort følgende: Kuttet ut omtrent alt brød og erstattet frokost med frukt og vann, lunsj med salat (uten brød og mais, og med minimalt lett-dressing), spiser vanlig middag, men har halvert rismengden (spiser ikke poteter og pasta), og så evt. frukt dersom jeg blir sulten på kvelden. Prøver å ikke spise etter kl 19. Tror dere dette vil funke? Spesielt treningen? På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Blir du ikke fryktelig sulten på så lite mat? Synes det høres ut som om du spiser veldig lite. Hva med litt rugbrød? Rug-knekkebrød? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antisugar Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Blir du ikke fryktelig sulten på så lite mat? Synes det høres ut som om du spiser veldig lite. Hva med litt rugbrød? Rug-knekkebrød? Neida, jeg spiser godt med grøntfor og har kylling i salaten, så jeg får i meg nok mat til at jeg ikke går sulten. Ellers hadde jeg sprukket etter en time, tror jeg ; ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Entotredame Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Husk å få i deg nok protein, tell proteinen slik at du vet at du får i deg nok.Om du trener på for lite protein kan du få skade på hjertet, så dette er viktig. Finn en oversikt over hvor mye protein du skal ha i forhold til din kroppsvekt, samt en oversikt over hvor mye proteiner det er i diverse matsorter(som nevnt i andre innlegg her, er det masse proteiner i mager mat som biff, kyllingfilet, sei og tunfisk). Du bør heller ikke legge deg noe under 1000 kcal pr dag. Vitaminpille+tran hver dag.Masse grønnsaker og noe frukt. Før trening er det lurt å fylle på med karbohydrater(f.eks. et par brødskiver med magert pålegg), slik at kroppen får litt å starte på når du skal trene. Småspis grønnsaker og andre lette ting med toppen to timers mellomrom, da går du ned raskest. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.