flowy Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 I den siste episoden på mandag var det en slags fransk rap. Noen som vet hva sang og gruppe heter? 0 Siter
camilla1234 Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Ja, den sangen la jeg også merke til. Kjempestilig! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Det var den franske rapperen MC Solaar. Sangen het "La Belle et le Bad Boy" og kommer fra CD-en "Cinquieme As" MC Solaar hadde for øvrig en monsterhit i Frankrike på begynnelsen av 90-tallet med "Caroline". Finnes mye bra fransk rap - merkelig nok. 0 Siter
flowy Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Skrevet 7. mai 2004 Det var den franske rapperen MC Solaar. Sangen het "La Belle et le Bad Boy" og kommer fra CD-en "Cinquieme As" MC Solaar hadde for øvrig en monsterhit i Frankrike på begynnelsen av 90-tallet med "Caroline". Finnes mye bra fransk rap - merkelig nok. Tusen millioner takk, malun! Ha en fin helg! :-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Tusen millioner takk, malun! Ha en fin helg! :-) Det samme til deg - og selv takk, for du minte meg på at jeg sporenstreks skal kjøpe akkurat den CD-en! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.