comomilla Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 gaar paa p-piller. jeg og kjaeresten min bor i 2 forskjellige land naa, og har bare sett hverandre en gang i mnd i 5 mnd. sist han var aa besokte meg skulle vi ha sex, det var 1,5 mnd siden sist.men endte opp med at jeg begynte aa blo, og jeg lurer paa hva dette kan vaere. det var 1 uke for jeg skulle ha mens. hadde ogsaa litt utflod i med farge i dagene etterpaa, saa endte med at vi ikke hadde sex i det hele tatt. har skjedd en gang tidligere og, saa lurer paa om det kunne vaere at jeg hadde sprukket eller noe..kom litt blod,ikke rent, men blandet med vann.. har ogsaa hatt tendenser til utflood med farge uka for mens, har hatt det et par ganger i lopet av de siste mnd. skal skifte p-piller og, hvis det kan ha noen relevanse. har gaatt paa p-piller i 3 aar. har ikke hatt noe saerlig problemer med slikt for. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146020-blodninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.