Mistera Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Fikk en telefon nå, men rakk den ikke... ble så nyskjerrig for nr begynner på +37... har leita men finner ikke hvor i verden det er fra! Har ikke telefonkatalog heller:( 0 Siter
citoyen Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Det er mange land som begynner på +37: http://kropla.com/dialcode.htm 0 Siter
Mistera Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Skrevet 7. mai 2004 Det er mange land som begynner på +37: http://kropla.com/dialcode.htm Det er fra utlandet da, kansje noen som er på sjøen, rekner nesten med det... ble bare så nyskjerrig 0 Siter
Lurveline Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Det er fra utlandet da, kansje noen som er på sjøen, rekner nesten med det... ble bare så nyskjerrig Fant du ut hvem som ringte? Mannen min fikk en telefon i dag på sin mobil,nummeret startet på +37. Det rare er at han som ringte spurte etter meg,på gebrokkent norsk. Kjenner ingen utlending jeg.Han brukte bare fornavnet mitt når han spurte også. 0 Siter
Mistera Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Skrevet 13. mai 2004 Fant du ut hvem som ringte? Mannen min fikk en telefon i dag på sin mobil,nummeret startet på +37. Det rare er at han som ringte spurte etter meg,på gebrokkent norsk. Kjenner ingen utlending jeg.Han brukte bare fornavnet mitt når han spurte også. Nei jeg gjorde ikke det:( Men Albania har +372 tror jeg.... om jeg ikke husker feil! Men jeg kjenner ingen der! Foruten om alle på ICQ som vil være kjæresten min og flytte til meg.... og der står jo ikke tlf mitt, heller ikke navn eller noe som er personlig... Merkelige greier det der! 0 Siter
Lurveline Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Nei jeg gjorde ikke det:( Men Albania har +372 tror jeg.... om jeg ikke husker feil! Men jeg kjenner ingen der! Foruten om alle på ICQ som vil være kjæresten min og flytte til meg.... og der står jo ikke tlf mitt, heller ikke navn eller noe som er personlig... Merkelige greier det der! Estland har +372 har jeg funnet ut. 0 Siter
Mistera Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Skrevet 13. mai 2004 Estland har +372 har jeg funnet ut. Ok, men jeg kjenner ingen derifra heller jeg:) kjenner folk fra Romania da, fra den månden jeg jobbet på barnehjem i en måned der i 94... Men de har ikke ringt opp igjen så da kan det ikke være så viktig:) kansje jeg har vunnet et utenlandsk lotteri... da hadde saken vært noe ganske annet;) 0 Siter
Lurveline Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Ok, men jeg kjenner ingen derifra heller jeg:) kjenner folk fra Romania da, fra den månden jeg jobbet på barnehjem i en måned der i 94... Men de har ikke ringt opp igjen så da kan det ikke være så viktig:) kansje jeg har vunnet et utenlandsk lotteri... da hadde saken vært noe ganske annet;) Jeg får vente i spenning til vedkommende ringer igjen da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.