Gå til innhold

Hvor mye i konfirmasjonsgave til sønn til kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg har ikke peiling på dette. Har vært kjærester i 6 mnd. Har ikke vært særlig mye sammen med sønnen.

Bente831365380491
Skrevet

Altså, sønnen til kjæresten din, kan du ikke gi noe sammen med faren hans da? Eller vil ikke han det?

Skrevet

Altså, sønnen til kjæresten din, kan du ikke gi noe sammen med faren hans da? Eller vil ikke han det?

Eh, jeg har egentlig nylig avsluttet det.....:-)

Bente831365380491
Skrevet

Hvorfor i all verden skal du gi noe da? Du er ikke sammen med faren, og har nesten ikke sett sønnen....synes egentlig ikke at det er noe poeng da, men det er min mening.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du må gi gave? Du har gjort det slutt med faren, og du har ikke hatt noe med sønnen å gjøre? Har du tenkt å gjenoppta forholdet?

Skrevet

Du kan vel heller bare sende ham et hyggelig kort og gratulere med dagen?

Skrevet

Du kan vel heller bare sende ham et hyggelig kort og gratulere med dagen?

Tenkte å gi penger. 200 eller 300 kroner

Gjest uten signatur
Skrevet

Hvis du har avsluttet forholdet så virker det bare dumt å gi noe, siden dere bare var sammen en kort periode,og du faktisk ikke kjenner sønnen noe særlig godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...