Gå til innhold

IDOL...hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tross av finværet, Idol måtte jeg få med meg ;)

Tipper Margaret og Kjartan går videre til finalen ikveld.

Hva tror dere?

Skrevet

Kjartan og Margaret går videre, ja. Susanne skulle ha gått ut for lenge siden.

Skrevet

Måtte du rappe tråden fra meg da;o)

Jeg har hele tiden holdt en knapp på Kjartan,men Margareth gjorde det sinnsykt bra i dag.

Gjest Uglemor
Skrevet

Jeg tror også at Margaret og Kjartan går videre.

Skrevet

Å tippe er vel litt vanskelig har jeg forstått...men Kjartan og Margareth bør gå videre iallefall

:)

Skrevet

Som den patrioten jeg er så har jeg stemt på Susanne og Kjartan i dag, men er redd Susanne ryker. Margaret var knallbra, med Kjartan hakk i hæl.

Gjest siria
Skrevet

Kjartan og Margaret går videre, ja. Susanne skulle ha gått ut for lenge siden.

Håper Margareth går ut i dag. Susanne vinner!!

Skrevet

Det tror jeg også. Margareth var mye bedre enn Susanne i kveld.

Gjest mor i juni
Skrevet

Tror nok - og håper - at Margaret og Kjartan kommer til finalen. Susanne kommer ikke helt opp mot disse to, selv om hun har en til tider kul stemme.

Margaret var jo driiiitbra på "Stop"! Detta blir spanande!

Gjest uten signatur
Skrevet

Kjartan og Margareth!

Susanne har vært min favoritt. Men dessverres så må jeg innse at hun manlger litt selvsikkerhet. Så for hennes egen skyld også, så tror jeg det er best at hun ikke vinner nå. Hun skulle hatt noen år til på baken. Kjartan har jo det. Margareth er tydeligvis en sikker person, til tross for at hun vel (?) er like ung som Susanne.

Sorry Susanne!

Gjest socom
Skrevet

Håper Margareth går ut i dag. Susanne vinner!!

Margaret synger bra en av ti ganger, burde gått ut for lenge siden. Susanne er definitivt den med mest særpreg i stemmen.

Gjest uten sign
Skrevet

Det tror jeg også. Margareth var mye bedre enn Susanne i kveld.

NEEEEEI:... favoritten gikk ut, kan ikke tro det...

Skrevet

NEEEEEI:... favoritten gikk ut, kan ikke tro det...

Jeg har også syntes at Susanne har vært best i det siste men Margareth gjorde det bedre enn henne i dag. Så det var en riktig avgjørelse synes jeg da:o)

Uff, men det ble nesten litt for mye for meg at Susanne røyk ut i dag :o(

Skrevet

Margaret synger bra en av ti ganger, burde gått ut for lenge siden. Susanne er definitivt den med mest særpreg i stemmen.

Susanne har en veldig personlig stemme som jeg liker kjempegodt. MEN hun synger surt store deler av tiden.

Ikke fullt så ille som en av de andre *kremt* som kom blant de fem beste, men dog...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...