amber sun Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 På tross av finværet, Idol måtte jeg få med meg Tipper Margaret og Kjartan går videre til finalen ikveld. Hva tror dere? 0 Siter
Niobe Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Kjartan og Margaret går videre, ja. Susanne skulle ha gått ut for lenge siden. 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Måtte du rappe tråden fra meg da;o) Jeg har hele tiden holdt en knapp på Kjartan,men Margareth gjorde det sinnsykt bra i dag. 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Jeg tror også at Margaret og Kjartan går videre. 0 Siter
Rubia Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Å tippe er vel litt vanskelig har jeg forstått...men Kjartan og Margareth bør gå videre iallefall 0 Siter
karisma Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Som den patrioten jeg er så har jeg stemt på Susanne og Kjartan i dag, men er redd Susanne ryker. Margaret var knallbra, med Kjartan hakk i hæl. 0 Siter
Gjest siria Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Kjartan og Margaret går videre, ja. Susanne skulle ha gått ut for lenge siden. Håper Margareth går ut i dag. Susanne vinner!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Det tror jeg også. Margareth var mye bedre enn Susanne i kveld. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Tror nok - og håper - at Margaret og Kjartan kommer til finalen. Susanne kommer ikke helt opp mot disse to, selv om hun har en til tider kul stemme. Margaret var jo driiiitbra på "Stop"! Detta blir spanande! 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Kjartan og Margareth! Susanne har vært min favoritt. Men dessverres så må jeg innse at hun manlger litt selvsikkerhet. Så for hennes egen skyld også, så tror jeg det er best at hun ikke vinner nå. Hun skulle hatt noen år til på baken. Kjartan har jo det. Margareth er tydeligvis en sikker person, til tross for at hun vel (?) er like ung som Susanne. Sorry Susanne! 0 Siter
Gjest socom Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Håper Margareth går ut i dag. Susanne vinner!! Margaret synger bra en av ti ganger, burde gått ut for lenge siden. Susanne er definitivt den med mest særpreg i stemmen. 0 Siter
Gjest uten sign Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Det tror jeg også. Margareth var mye bedre enn Susanne i kveld. NEEEEEI:... favoritten gikk ut, kan ikke tro det... 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 NEEEEEI:... favoritten gikk ut, kan ikke tro det... Jeg har også syntes at Susanne har vært best i det siste men Margareth gjorde det bedre enn henne i dag. Så det var en riktig avgjørelse synes jeg da:o) Uff, men det ble nesten litt for mye for meg at Susanne røyk ut i dag ( 0 Siter
muriel Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Margaret synger bra en av ti ganger, burde gått ut for lenge siden. Susanne er definitivt den med mest særpreg i stemmen. Susanne har en veldig personlig stemme som jeg liker kjempegodt. MEN hun synger surt store deler av tiden. Ikke fullt så ille som en av de andre *kremt* som kom blant de fem beste, men dog... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.