Mr Kahn Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Hele den ortodokse marxist-klanen og totalitære familien legger hele sin «prestisje» i å rævkjøre USA for hva en håndfull tullinger har foretatt seg overfor noen innesperrede voldsaper i Abu Ghraib-fengselet. Reaksjonen fra et sivilisert samfunn ser slik ut: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=226686 Her ser du hvordan barbariet ser ut, og som venstreraddisene ikke kan få seg til å si et eneste vondt ord om: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=226661 Men pytt, de har jo alltid vært svake for diktatorer og totalitære regimer, der de under lingvistisk-retoriske pre-tekster og sofistikert dialektikk kan definere enhver grusomhet mot menneskeheten som «frigjøring», «frihetskamp»eller «klassekamp». La oss gi disse svermerne, som enda ikke har oppdaget at Berlinmuren er revet, politisk motstand med det frie ord som våpen. Mine venner, jeg lyver ikke; dette er splinten og bjelken satt i system. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 "hva en håndfull tullinger har foretatt seg overfor noen innesperrede voldsaper i Abu Ghraib-fengselet." Vel, det kommer etterhvert frem ting som tyder på at det er litt mer enn en "håndfull". "............................." 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Skrevet 7. mai 2004 "hva en håndfull tullinger har foretatt seg overfor noen innesperrede voldsaper i Abu Ghraib-fengselet." Vel, det kommer etterhvert frem ting som tyder på at det er litt mer enn en "håndfull". "............................." Det gjenstår å se. Det som fortsatt gjør meg skeptisk er disse bildene som angivelig skal være forfalsket. Hvor mye er skrik uten ull, hva er propaganda, og hva er fakta? Og hvordan skal vi noensinne få vite den hele og fulle sannheten hvis alle bare lyver? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Skrevet 8. mai 2004 hæ ...? Okay, altså: Hele den ortodokse marxist-klanen og totalitære familien legger hele sin «prestisje» i å rævkjøre USA for hva en håndfull tullinger har foretatt seg overfor noen innesperrede voldsaper i Abu Ghraib-fengselet. Reaksjonen fra et sivilisert samfunn ser slik ut: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=226686 Her ser du hvordan barbariet ser ut, og som venstreraddisene ikke kan få seg til å si et eneste vondt ord om: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=226661 Men pytt, de har jo alltid vært svake for diktatorer og totalitære regimer, der de under lingvistisk-retoriske pre-tekster og sofistikert dialektikk kan definere enhver grusomhet mot menneskeheten som «frigjøring», «frihetskamp»eller «klassekamp». La oss gi disse svermerne, som enda ikke har oppdaget at Berlinmuren er revet, politisk motstand med det frie ord som våpen. Mine venner, jeg lyver ikke; dette er splinten og bjelken satt i system. Ble det klarere nå? 0 Siter
Gjest geografen Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Eh, du Kahn, blir du aldri lei av det der mediakjøret ditt? En ting til. Barbarer er egentlig betegnelse på folk helt andre steder enn Irak. Fra gammelt av er det betegnelse på folk bosatt på Afrikakysten mellom Gibraltar og Nilen. Disse muslimene drev nemlig med salg av europeiske slaver. Massevis av fæle overgrep skadde for litt over hundre år siden. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Skrevet 10. mai 2004 Eh, du Kahn, blir du aldri lei av det der mediakjøret ditt? En ting til. Barbarer er egentlig betegnelse på folk helt andre steder enn Irak. Fra gammelt av er det betegnelse på folk bosatt på Afrikakysten mellom Gibraltar og Nilen. Disse muslimene drev nemlig med salg av europeiske slaver. Massevis av fæle overgrep skadde for litt over hundre år siden. «-Eh, du Kahn, blir du aldri lei av det der mediakjøret ditt? -» Nei, så lenge media, presse og andre opinionsdannende institusjoner her i landet insisterer på å drive med politikk som fortsatt hviler på forsteinede paradigmer forankret i marxistisk diskurs, så vil jeg protestere i de fora jeg kommer til. «- Barbarer er egentlig betegnelse på folk helt andre steder enn Irak...-» Det er når folk gir seg til å polemisere over semantikk at debattene går i grøfta. Det geografiske aspektet er, etter min mening, irrelevant i denne debatten. Men hvis du absolutt må ha det intravenøst, kanske jeg skulle brukt betegnelsen irakeri, og sett om det kunne skape en terminologisk presedens. *Pondus-look* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.