Gå til innhold

IDOL 2004: Margaret !

Anbefalte innlegg

Gjest Big Mac
Skrevet

Kjartan er jo en vaksinj kar, og ikke noe IDOL-emne. Han minner for mye om Rune Rudberg.

Talentmessig helt ok og trygg på scenen, men hele verden vil GJESPE av Norges bidrag denne gang. Hvis det blir Kjartan, hvilket jeg dessverre frykter det blir, pga alle de oppøsede rogalendingene.

Det blir Kjartan.

Og hele verden kommer ikke til å gjespe - "world idol" kommer neppe tilbake.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor "Idolene" skal være så unge, for den generasjonen har vi Melodi grand prix junior.

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• BettyBlue

10

• Anki

6

• amber sun

3

• serendipity

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Rusle
Skrevet

Hun er kjedelig, synger på NØYAKTIG lik måte HVER gang (er ikke det forutsigbart så vet ikke jeg?!), høres ut som en flink og partentlig korjente.

Hun ser ikke ut som et idol, hun vil aldri klare å hevde seg internasjonalt, hun er rett og slett kjedelig.

Du har tydeligvis ikke sett mange filmdivaer fra 40 tallet...!

Håper for all del ikke hun vinner! Stem da heller på Kjartan -selvom han heller ikke hadde vært den beste kandidaten!

Nå er ikke akkurat Kurt spesielt pen da. Men likevel stakk han av med hele World Idol seieren.

Skrevet

Hun er kjedelig, synger på NØYAKTIG lik måte HVER gang (er ikke det forutsigbart så vet ikke jeg?!), høres ut som en flink og partentlig korjente.

Hun ser ikke ut som et idol, hun vil aldri klare å hevde seg internasjonalt, hun er rett og slett kjedelig.

Du har tydeligvis ikke sett mange filmdivaer fra 40 tallet...!

Håper for all del ikke hun vinner! Stem da heller på Kjartan -selvom han heller ikke hadde vært den beste kandidaten!

Margaret er langt mer særegen og spennende enn Kjartan.

Hun er en slipbar diamant.

Kjartan er en...tja, et støkke kritt?

:-)

Skrevet

Det blir Kjartan.

Og hele verden kommer ikke til å gjespe - "world idol" kommer neppe tilbake.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor "Idolene" skal være så unge, for den generasjonen har vi Melodi grand prix junior.

Det blir iallefall spennende. Tror de ligger ganske likt.

Jeg håper altså på Margaret fordi jeg står på mitt, at hun er den mest spennende og den med størst potensiale.

Skrevet

Margaret er nydelig, den flotteste av idol-jentene uten tvil. Og når hun trår til, så blir det veldig bra. Men hun er veldig ung...

Kjartan har en annen modenhet, og måten han dro Two Princes på, en sang ikke engang Spin Doctors fikk til helt, var utrolig imponerende.

Dessuten: Lokalpatriotismen måtte deles forrige gang mellom Susanne og Kjartan, neste gang får Kjartan alt sammen alene. Han ene stakkaren på Hitra med mobiltelefon skal stemme ganske mange ganger for å veie opp for det.

Kjartan vinner.

Jepp. Kjartan vinner :)

Og sånn er det med den saken. Bare rett og rimelig, det.

Gjest dah!
Skrevet

Jøss. Hvem syns du er pen da?

Jeg mener hun har en spesiell særegenhet som gjør henne veldig pen.

Helena Christensen, Isabella Scorupco, Mona Gruth...

Håpølst å nevne alle jeg synes er pene da. Margareth er søt, men ikke noe mer -helt vanlig norsk jente. Med stygge tenner.

Annonse

Gjest dah!
Skrevet

Hæ? Hun har da et nydelig smil!

synes ikke jeg...forferdelige tenner

Gjest Big Mac
Skrevet

synes ikke jeg...forferdelige tenner

Eh... jeg tror du misforstår. Margaret var hun som gikk videre i går. Nydelig smil, vakker jente.

Skrevet

Helena Christensen, Isabella Scorupco, Mona Gruth...

Håpølst å nevne alle jeg synes er pene da. Margareth er søt, men ikke noe mer -helt vanlig norsk jente. Med stygge tenner.

Supermodeller er pene nok for deg altså.

Gjest Big Mac
Skrevet

Dumt de ikke er med i idol, da. ;-)

Men de er alle alt for gamle, og ikke kan de synge heller. (Isabella kan det hverfall ikke...)

Gjest dah!
Skrevet

Trenger ikke være det, nei. Det var bare de første navnene jeg tenkte på i farta.

Mange pene norske jenter, men flest vanlig søte. Margareth er vanlig søt.

Gjest dah!
Skrevet

Eh... jeg tror du misforstår. Margaret var hun som gikk videre i går. Nydelig smil, vakker jente.

Vanlig jente, ikke spesielt pent smil -helletr litt upent pga tennene, men ellers er vi enige: hun gikk videre i går, ja. What a shame!

Gjest dah!
Skrevet

Jeg håper også på at Margaret skal vinne. Men jeg er kjempeglad for at det ble henne og Kjartan i finalen,og at Susanne røyk ut i går :)

Margaret er kjempepen på en veldig spesiell måte, syns jeg. Og så virker hun langt mer sympatisk enn Susanne, syns jeg.

Hun virker jo bare usikker og negativ til alt. Hvem er det som har klaget mest i løpet av idol? -og det bare pga bagateller.

Typisk at nordmenn liker henne -de takler ikke at folk er penere enn seg sjøl -og derfor stemmer de på M som er helt vanlig, standard, som folk flest.

Annonse

Gjest Big Mac
Skrevet

Vanlig jente, ikke spesielt pent smil -helletr litt upent pga tennene, men ellers er vi enige: hun gikk videre i går, ja. What a shame!

Nåja, hun hadde hvertfall penest tenner av de 3 som stilte i går. Hvis det er *det* som er kriteriet ditt, bør du være fornøyd.

Skrevet

Hun virker jo bare usikker og negativ til alt. Hvem er det som har klaget mest i løpet av idol? -og det bare pga bagateller.

Typisk at nordmenn liker henne -de takler ikke at folk er penere enn seg sjøl -og derfor stemmer de på M som er helt vanlig, standard, som folk flest.

Jeg syns da Margaret er langt penere enn Susanne i hvert fall. Og hun virker mer livlig på scenen. Og jeg syns hun synger langt bedre enn Susanne. Er ikke det grunner nok til å gi stemme da, syns du?

Gjest dah!
Skrevet

Jeg syns da Margaret er langt penere enn Susanne i hvert fall. Og hun virker mer livlig på scenen. Og jeg syns hun synger langt bedre enn Susanne. Er ikke det grunner nok til å gi stemme da, syns du?

Jeg er ikke så opptatt av hvem som er penest.Margareth er sikkert søtere enn Susanne, men: Susanne har personlig stil og er kul og tøff -en helt egen stil, dvs at hun er litt spesiell. Margareth er vanlig, hun har verken spennende personlighet eller utstråling.

Ser absolutt ingen grunn til å stemme på henne. Kjartan får alle mine stemmer til uka! (egentlig liker jeg ikke han heller, men skal stemme til jeg blir blå bare for å prøve å unngå at Margareth vinner!)

Gjest dah!
Skrevet

Nåja, hun hadde hvertfall penest tenner av de 3 som stilte i går. Hvis det er *det* som er kriteriet ditt, bør du være fornøyd.

Det er absolutt ikke kriteriet mitt, blr abre nevnt i farta til en som mente at hun var så fordømt pen. Susanne har for øvrig kule tenner, Margareth stygge!

Skrevet

Margaret er nydelig, den flotteste av idol-jentene uten tvil. Og når hun trår til, så blir det veldig bra. Men hun er veldig ung...

Kjartan har en annen modenhet, og måten han dro Two Princes på, en sang ikke engang Spin Doctors fikk til helt, var utrolig imponerende.

Dessuten: Lokalpatriotismen måtte deles forrige gang mellom Susanne og Kjartan, neste gang får Kjartan alt sammen alene. Han ene stakkaren på Hitra med mobiltelefon skal stemme ganske mange ganger for å veie opp for det.

Kjartan vinner.

NÅ! Vi e no mang trøndera som kain stæmm å da!

Skrevet

Jeg er ikke så opptatt av hvem som er penest.Margareth er sikkert søtere enn Susanne, men: Susanne har personlig stil og er kul og tøff -en helt egen stil, dvs at hun er litt spesiell. Margareth er vanlig, hun har verken spennende personlighet eller utstråling.

Ser absolutt ingen grunn til å stemme på henne. Kjartan får alle mine stemmer til uka! (egentlig liker jeg ikke han heller, men skal stemme til jeg blir blå bare for å prøve å unngå at Margareth vinner!)

Hver sin smak - heldigvis :)

Skrevet

Bare så det er sagt så stemmer ikke jeg utfra utseendetaltså. Jeg stemmer utfra hvem sin personlighet jeg liker best og hvem som synger best - ergo, av de to jentene ville det klart blitt Margaret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...