Gå til innhold

IDOL 2004: Margaret !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er kjedelig, synger på NØYAKTIG lik måte HVER gang (er ikke det forutsigbart så vet ikke jeg?!), høres ut som en flink og partentlig korjente.

Hun ser ikke ut som et idol, hun vil aldri klare å hevde seg internasjonalt, hun er rett og slett kjedelig.

Du har tydeligvis ikke sett mange filmdivaer fra 40 tallet...!

Håper for all del ikke hun vinner! Stem da heller på Kjartan -selvom han heller ikke hadde vært den beste kandidaten!

Hmm..hørtes nesten ut som om det var Susanne du beskrev, syns jeg ...

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• BettyBlue

10

• Anki

6

• amber sun

3

• serendipity

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ikke fulgt med på Idol og har derfor bare hørt et par glimt av hennes stemme, men det lille jeg hørte på sammendraget før avstemmingen i går, var i hvert fall meget bra.

I motsetning til hun som røyk ut. Hun hørtes jo fullstendig talentløs ut.

Gutten var også flink.

Utseendemessig er Maragaret fantastisk nydelig. Det er noe udefinerbart vakkert over henne, og sjarmen hennes står til 10 i karakter.

Vi snakker virkelig om en nydelig jente her.

Skrevet

Jeg er ikke så opptatt av hvem som er penest.Margareth er sikkert søtere enn Susanne, men: Susanne har personlig stil og er kul og tøff -en helt egen stil, dvs at hun er litt spesiell. Margareth er vanlig, hun har verken spennende personlighet eller utstråling.

Ser absolutt ingen grunn til å stemme på henne. Kjartan får alle mine stemmer til uka! (egentlig liker jeg ikke han heller, men skal stemme til jeg blir blå bare for å prøve å unngå at Margareth vinner!)

Bare i ren trass?

Sukk så barnslig....

Hater du henne så mye altså?

Skrevet

Hmm..hørtes nesten ut som om det var Susanne du beskrev, syns jeg ...

dah! er heelt på villspor.

Hun har bare bestemt seg for at hun ikke vil like Margaret.

Hun om det.

Skrevet

Margaret er nydelig, den flotteste av idol-jentene uten tvil. Og når hun trår til, så blir det veldig bra. Men hun er veldig ung...

Kjartan har en annen modenhet, og måten han dro Two Princes på, en sang ikke engang Spin Doctors fikk til helt, var utrolig imponerende.

Dessuten: Lokalpatriotismen måtte deles forrige gang mellom Susanne og Kjartan, neste gang får Kjartan alt sammen alene. Han ene stakkaren på Hitra med mobiltelefon skal stemme ganske mange ganger for å veie opp for det.

Kjartan vinner.

"en sang ikke engang Spin Doctors fikk til helt"

Høhø.

Gjest dah!
Skrevet

Bare i ren trass?

Sukk så barnslig....

Hater du henne så mye altså?

Jepp. Liker henne ikke, da er Kjartan tross alt bedre.

Annonse

Gjest unger altså!
Skrevet

Jeg er ikke så opptatt av hvem som er penest.Margareth er sikkert søtere enn Susanne, men: Susanne har personlig stil og er kul og tøff -en helt egen stil, dvs at hun er litt spesiell. Margareth er vanlig, hun har verken spennende personlighet eller utstråling.

Ser absolutt ingen grunn til å stemme på henne. Kjartan får alle mine stemmer til uka! (egentlig liker jeg ikke han heller, men skal stemme til jeg blir blå bare for å prøve å unngå at Margareth vinner!)

fjortistendenser...?

Gjest sandex
Skrevet

Neiiiiiii :) Ikke Margaret - men Kjartan!

HEIA KJARTAN! :)

Gjest sandex
Skrevet

Kjartan er jo en vaksinj kar, og ikke noe IDOL-emne. Han minner for mye om Rune Rudberg.

Talentmessig helt ok og trygg på scenen, men hele verden vil GJESPE av Norges bidrag denne gang. Hvis det blir Kjartan, hvilket jeg dessverre frykter det blir, pga alle de oppøsede rogalendingene.

Jeg er vestlending, og jeg skal stemme Kjartan :)

Skrevet

Neiiiiiii :) Ikke Margaret - men Kjartan!

HEIA KJARTAN! :)

Tiltredes. :)

Kommer nok til å stemme noen ganger på fredag.

Gjest sandex
Skrevet

Tiltredes. :)

Kommer nok til å stemme noen ganger på fredag.

Jeg har ennå ikke stemt en eneste gang, men trolig må jeg det denne gangen...

Når jeg ser nedenfor i tråden at mange går etter enten utseende, tenner, øyne, hår m.m. når de skal stemme :)

DA må jeg sette foten ned og stemme på han som har scenetekke, potensiale, sjarm og en FANTASTISK stemme :)

Ingen utvei..

Skrevet

Når jeg ser nedenfor i tråden at mange går etter enten utseende, tenner, øyne, hår m.m. når de skal stemme :)

DA må jeg sette foten ned og stemme på han som har scenetekke, potensiale, sjarm og en FANTASTISK stemme :)

Ingen utvei..

Jeg har stemt hver gang, jeg...

Bare må stemme, bare må...

Sender 2-3 stemmer hver fredag, jeg...*ler*

Neste fredag blir det nok minst 5 stemmer. Det _må_ jo bli riktig vinner!

Annonse

thinkerbell
Skrevet

jøss, har det derre idolkvernet begynt igjen?

Skrevet

Tøtsjing.

Skrevet

Ingen utvei..

Tull!!

Da har du misforstått totalt!

Jeg stemmer på Margaret fordi jeg liker hennes stemme og personlige stil, mest musikalsk men også utseendemessig.

At jeg syns hun er nydelig fikk mange til å protestere - noen ble provosert og enkelte skulle stemme seg blå på Kjartan fordi de har satt seg imot Margaret.

Menmen, dem om det!

Kjartan er OK, men Margaret har noe magisk over seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...